پیام مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان به مناسبت" میلاد امام رضا (ع ) " ضامن آهو " و  روز ملی محیط بان

پیام مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان به مناسبت" میلاد امام رضا (ع ) " ضامن آهو " و روز ملی محیط بان

هم زمان با میلاد امام رضا (ع ) " ضامن آهو " و روز ملی محیط بان پیام ی از سوی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان به شرح زیر صادر شد:

محیط بانان پرتلاش این سرزمین، مرزداران طبیعت ایران زمین و سنگر نشینان بی ادعایی هستند که به عنوان بازوهای اجرایی سازمان حفاظت محیط زیست در عرصه‌های طبیعی کشور در سخت ترین شرایط جوی و نقاط کوهستانی؛ کویری و جنگلی در خدمت نسل امروز و نسل های آینده این سرزمین ازهیچ گذشت و فداکاری دریغ نکرده‌اند.

در اهمیت جایگاه معنوی طبیعت مردان ایران اسلامی، همین بس که درمیهن عزیز ما زادروز خجسته امام رضا علیه السلام " ضامن آهو" به عنوان روز ملی محیط بان انتخاب شده است چرا که امروز محیط بانان به عنوان معدود احیاگران سنت رضوی در حمایت از زیستمندان بی پناه به شمار می آیند و این گواه راستینی بر پیوند ولایت با حفاظت از طبیعت الهی و بیانگر مقدس بودن شغل محیط بانی است.

برای اینجانب مایه مباهات است که امکان خدمتگزاری در حد توان به محیط زیست و محیط بانان استان اصفهان را یافته ام و به پاس این توفیق بزرگ در راستای رفع معضلات متعدد و متنوع این عزیزان که با دل و جان در حفاظت از حیات ؛ مجاهدتی عظیم می‌کنند؛ همت خود و دیگر همکارانم را خالصانه مصروف خواهم داشت. میلاد امام رئوف برشما محیط بان ارجمند و دیگر دوستداران طبیعت مبارک. روزتان خجسته؛ شورتان پیوسته و مهرورزی تان با مواهب الهی ناگسسته باد.

ارشد محیط دار؛احمدرضا لاهیجان زاده

دهم خرداد 1402

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات