روزگار ما متبرک به نسیم روح بخش حضرت علی ابن موسی الرضاست

به گزارش شهریار ، سردار محمدیوسف شاکری در جشن بزرگ ماه خراسان که توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و کانون خدمت رضوی استان برگزار شد اظهار کرد: نعمت حضور امام رضا(ع) در سپهر معنوی این مرز و بوم، سایه ای امن و پر برکت بر سر همه ما افکنده است.

وی افزود: مردم ایران از چشمه زلال معارف اهل بیت و نیز کرم حضرت امام رضا (ع) بهره مند شده اند و سرزمین دیرپا و متمدن ایران، توانسته زمینه ساز و مهیای بسط حکمت رضوی باشد.

سردار شاکری خاطرنشان کرد: من صمیمانه میلاد با سعادت حضرت امام رضا علیه السلام را تبریک عرض می کنم و امیدوارم که همه ما ظرفیت بهره گیری از این نعمت را داشته باشیم.

وی با قدردانی از برگزاری ویژه برنامه ماه خراسان با همراهی شهرداری تبریز و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با همراهی کانون خدمت رضوی استان ادامه داد: صمیمانه از عموم برگزار کنندگان این برنامه قدردانی می کنم و امیدوارم که عنایت حضرت امام رضا(ع) شامل حال ما شود.

این برنامه با حضور شهروندان تبریزی، بازنشستگان شهرداری تبریز، خادمان تبریزی حرم مطهر امام هشتم(ع) و عاشقان آن حضرت در محل مصلی اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات