آیین تکریم و معارفه هیات اجرایی دفاتر نمایندگی برگزار شد

آیین تکریم و معارفه هیات اجرایی دفاتر نمایندگی برگزار شد
در شامگاه روز چهارشنبه دهم خردادماه سال جاری مراسم تکریم از سرپرستان دفاتر و معارفه هیات اجرایی شهر‌هایی که در آن‌ها انتخابات انجام شد با حضور اعضای هیات مدیره برگزار شد.
به گزارش واحد روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در این مراسم مهندس یزدی نژاد رییس سازمان ضمن خیر مقدم به مدعوین و تشکر از همه مهندسین ده شهر استان بابت مشارکت در انتخابات از باور هیات مدیره دوره نهم به برگزاری انتخابات گفت و افزود: هیات مدیره نهم با تفکر سیستمی جهت بهره مندی از مشارکت مهندسان و توزیع قدرت در سطح استان جهت اداره دفاتر؛ برگزاری انتخابات را در دستور کار قرار داد.
وی همچنین عزم هیات مدیره در برگزاری انتخابات را ستود و ادامه داد: هم افزایی در اداره امور یکی از دلایل برگزاری انتخابات بوده و امیدوارم سرپرستان منتخب دفاتر با اختیاراتی که برایشان پیش بینی شده و تجربیاتی که برخی از منتخبان دارند با استفاده از ظرفیت سرپرستان قبلی دفاتر در کنار سازمان برای رسیدن به اهداف عالیه سازمان تلاش کنند.

رییس سازمان برگزاری انتخابات را بدون مشکل اجرایی دانست و گفت: در برگزاری انتخابات هیات اجرایی دفاتر، هیات اجرایی و هیات نظارت انتخابات تلاش ستودنی داشتند.
مهندس یزدی نژاد در ادامه؛ دفاتر نمایندگی را خط مقدم ارایه خدمات حرفه‌ای به جامعه مهندسی دانست و افزود تکریم مراجعان و توجه به جایگاه و اعتلای حرفه‌ای سازمان و رضایتمندی اعضا و مراجعان باید در راس فعالیت‌ها باشد.
رییس سازمان در ادامه بیان داشت قطعا جهت کارایی و تسریع خدمات بیشتر دفاتر نمایندگی به جامعه مهندسی برخی از اختیارات تفویض خواهد شد.
یزدی نژاد در پایان از منتخبان خواست برای حل مشکلات مهندسین دفاتر، از همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها استفاده کنند.
در پایان مراسم ضمن تقدیر از سرپرستان دفاتر، احکام هیات اجرایی دفاتر نمایندگی به آن‌ها اهدا شد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران یک انجمن در شهر ساری می باشد

      نظرات