نام‌گذاری ۳۰۰ گذر و معبر شهری به‌نام شهدا در دوره اخیر

نام‌گذاری ۳۰۰ گذر و معبر شهری به‌نام شهدا در دوره اخیر

    نام‌گذاری ۳۰۰ گذر و معبر شهری به‌نام شهدا در دوره اخیر

    رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نام‌گذاری۳۰۰ گذر و معبر شهری به نام شهدا در دوره اخیر مدیریت شهری، گفت: در این دوره، رویکرد ساخت فرهنگسراها در سطح شهر به‌صورت مجزا به‌کلی تغییر یافته و امروزه مسجد محور قرار داده شده است.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان،  محمد نورصالحی در مراسم رونمایی از سامانه هوشمند اعلان صوتی‌ و تابلوهای مزین به نام و تصاویر شهدا در سطح شهر اصفهان اظهار کرد: بودجه کل شهرداری اصفهان در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۲۲ هزار میلیارد تومان تصویب شده است که رشد ۶۰ درصدی را در این بخش نسبت به سال گذشته شاهد هستیم.

    وی با اشاره به افزایش بودجه فرهنگی نسبت به سنوات گذشته گفت: بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان بالغ بر دو هزار میلیارد تومان است که حدود ۱۰ درصد از کل بودجه شهرداری را شامل می‌شود و بودجه رویدادهای فرهنگی شهرداری اصفهان در سال جاری به مبلغ ۲۴۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

    نورصالحی با اشاره به اقدامات مدیریت شهری در حمایت از رویکرد مسجدمحوری و توجه به مراکز فرهنگی، گفت: مناسبت‌های مذهبی از جمله دهه کرامت توسط ارگان‌ها و نهادهای مردمی و فرهنگی سطح شهر اجرا می‌شود و بر اساس آخرین آمار، به‌طور میانگین ۲۵۰ مرکز فرهنگی و مردم‌محور در اجرای برنامه‌های میدانی و مناسبتی با شهرداری اصفهان مشارکت دارند.

    نورصالحی با اشاره به نامگذاری ۳۰۰ گذر و معبر شهری به نام شهدا در دوره اخیر مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: در این دوره، رویکرد ساخت فرهنگسراها در سطح شهر به صورت مجزا به‌کلی تغییر یافته و امروزه محور مسجد قرار داده شده است، در این راستا احداث فرهنگسرا، مراکز فرهنگی و ورزشی با محوریت مساجد در نقاط شهر پیگیری می‌شود.

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات