صباغی شهردار قزوین خبر داد:کلنگ پارک ۱۸ هکتاری خانواده بزودی به زمین زده می شود

صباغی شهردار قزوین خبر داد:کلنگ پارک ۱۸ هکتاری خانواده بزودی به زمین زده می شود

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ مهدی صباغی در مراسم افتتاح بزرگترین بوستان مادر و کودک قزوین گفت: در ادامه پروژه‌های عمرانی و افزایش بوستان‌های شهر، به‌زودی سه هکتار به بوستان بانوان مینودر اضافه خواهد شد تا بتوانیم با این بوستان زمینه تفریح و آسایش بانوان منطقه را فراهم کنیم.

وی در ادامه از افتتاح کمربندی سبز قزوین بعنوان بزرگترین پروژه درون شهری در عید سعید غدیر خبر داد و افزود: ابر پروژه بلوار آیت الله باریک‌بین و بلوار پیامبراعظم برای اتصال جنوب به شمال شهر قزوین احداث شده است.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از کمربندی سبز شامل بلوار آیت الله باریک‌بین و بلوار پیامبراعظم، شهروندان می‌توانند در کمتر از ۱۲ دقیقه از شمال به جنوب تردد کنند و معضل ترافیک این محدوده رفع خواهد شد.

صباغی تصریح کرد: احداث کمربندی شرق قزوین ۱۰۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد و می‌تواند گره‌گشای مشکلات شهروندان باشد.

این مسئول بیان کرد: رویکرد مجموعه مدیریت شهری قزوین توسعه جنوب شهر است تا با توزیع عادلانه امکانات بتوانیم رضایت شهروندان را جلب کنیم.

وی اضافه کرد: مردم باصفا و صبور جنوب شهر قزوین در گذشته با صبوری کامل مشکلات را تحمل کردند و ما رسالت داریم با توزیع مناسب امکانات زمینه برخورداری همگان را از خدمات شهری مهیا کنیم.

صباغی تصریح کرد: امروز خرسندیم بزرگترین بوستان استان قزوین را در نقطه جنوب شهر افتتاح می‌کنیم و مکان امن و توام با آرامش، برای تفریح و استراحت و ورزش بانوان عزیز شهرمان ایجاد شده است.

شهردار قزوین در بخش دیگری از سخنانش از احداث استخر در جنوب شهر قزوین، ساخت و تکمیل تالار شهر برای اجرای برنامه‌های هنری مانند نمایش در دست اجراست که می‌تواند خبر خوبی برای هنرمندان باشد.

وی خاطرنشان کرد: بوستان مادر و کودک با ۵۵ میلیارد تومان عوارض مردم ساخته شده و امیدواریم بتواند رضایت مردم منطقه جنوب شهر را جلب کند.

شهردار قزوین در ادامه گفت: باید بتوانیم با کنار گذاشتن اختلافات با وحدت عمل دنبال کار مردم باشیم، چرا که هرجا اختلاف باشد مردم آسیب می‌بینند.

صباغی بیان کرد: مردم به شادی و نشاط نیاز دارند و باید محیط‌های سالم و مفرحی داشته باشند، لذا باید تفرج‌گاه‌ها زیاد شود.

گفتنی است، بوستان بانوانِ مادر و کودک قزوین، با 4.3 هکتار مساحت با صرف هزینه 55 میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات