هرکجا از منویات امام (ره) فاصله بگیریم، گرفتاری‌ها تشدید می‌شود

هرکجا از منویات امام (ره) فاصله بگیریم، گرفتاری‌ها تشدید می‌شود

    هرکجا از منویات امام (ره) فاصله بگیریم، گرفتاری‌ها تشدید می‌شود

    رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هرکجا از منویات و نظرات امام خمینی (ره) فاصله بگیریم، گرفتاری‌ها تشدید می‌شود، لذا باید به تاکیدات حضرت امام (ره) توجه کنیم.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان،  محمد نورصالحی با اشاره به شخصیت امام خمینی (ره) اظهار کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان یک مرجع دینی و شخصیت سیاسی و اجتماعی آشنا به مسائل روز و دغدغه‌مند نسبت به مشکلات کلان کشور بودند که از سال ۱۳۴۲ و قبل از آن وارد عرصه سیاسی و اعلام نظر در خصوص اتفاقات کشور شدند.

    وی افزود: امتیازاتی که در دوران رژیم شاهنشاهی به آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی داده شد و وابستگی‌هایی که باعث از بین رفتن استقلال کشورمان می‌شد، رفته رفته ایران را به کشوری تحت استعمار و سلطه قدرت‌های آن زمان به‌ویژه آمریکا تبدیل کرده بود.

    رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امام خمینی (ره) به‌عنوان یک مرجع دینی، رهبر مذهبی و دلسوز جامعه و شخصیت مردمی برنمی‌تابیدند که کشورمان دچار آسیب شود، بنابراین به‌تدریج مبارزات و بیانات خودشان را آغاز کردند و به مرور با توجه به اینکه حرف‌های امام که از دل برمی‌آمد، به دل مردم نشست.

    وی با بیان اینکه مجموعه پیام‌ها و نقطه نظرات امام (ره) باید همیشه به‌ویژه در شرایط کنونی کشور مورد توجه باشد، گفت: هرکجا از منویات و نظرات امام (ره) فاصله بگیریم، گرفتاری‌ها تشدید می‌شود، لذا باید به تاکیدات حضرت امام (ره) توجه کنیم؛ رهبر معظم انقلاب نیز همیشه و در تمام سخنرانی‌ها بر سیره امام راحل و بهره‌گیری از نقطه نظرات ایشان تاکید دارند، لذا توجه دائمی به منویات امام خمینی (ره) برای کشور ما لازم است تا بتوانیم خودمان را از مشکلات رهایی بخشیم.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات