پیام رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد

پیام رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد

به گزارش شهریار ، در متن پیام یعقوب هوشیار و حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی آمده است:

یاد حضرت امام خمینی(ره) به‌عنوان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد. ۱۴ خرداد روز وداع با انسانی آسمانی بود که با توکل به ذات اقدس الهی بنای پرشکوه استقلال و آزادی را در قالب نظام مقدس جمهوری اسلامی برپا کرد.


امام خمینی (ره) با در دست گرفتن چراغ هدایت و اتکا به مکتب سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، نهضت اسلامی و مبارزه با استبداد را در ۱۵ خردادماه ۱۳۴۲ آغاز کرد. این حرکت، روزنه امیدی برای آزادگان و آزادی‌خواهان جهان باز کرد و سربلندی، عزت و اقتدار را برای ملت ایران به ارمغان آورد که امروز با منویات مقام معظم رهبری، پر رهرو تر از پیش است.

سالروز عروج ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و همچنین سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد، ایامی هستند که همواره به عنوان دو رویداد بزرگ و آموزنده؛ در تاریخ کشورمان ماندگار و جاودانه‌اند و به نسل‌های آینده درس‌های بی‌شمار می‌آموزند.

گرچه بیش از سه دهه از رحلت حضرت امام خمینی(ره) می‌گذرد، اما شوری که در ملت ایران برای گرامیداشت یاد و خاطره آن امام، در سالروز کوچ آن رحیل راه عشق الهی به پا می‌شود، نشانگر عشق و ارادت ابدی ملت مسلمان و انقلابی ایران به آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) است.

اینجانبان نیز به نمایندگی از خانواده بزرگ شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز ضمن ادای احترام و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد، با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب تجدید پیمان نموده و برای تحقق اهداف ترسیم شده از سوی رهبر معظم انقلاب هم قسم می‌شویم.

یعقوب هوشیار

رسول برگی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات