تشدید نظارت بر جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در ایام تعطیل

تشدید نظارت بر جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در ایام تعطیل

به گزارش شهریار ، جواد صدیقی در جلسه ای که با حضور معاونان خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری تبریز و مدیران ستاد معاونت خدمات شهری برگزار شد با تاکید بر این مسئله اظهار داشت: یکی از اصلی ترین وظایف حوزه خدمات شهری در مناطق دهگانه جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز است.

وی با اشاره به تشدی فعالیت ساخت و سازهای غیر مجاز در ایام تعطیل گفت: اجرای نظارت بخصوص نظارت در ایام تعطیل برای جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز باید بیش از پیش مورد توجه باشد.

صدیقی در خصوص مقابله با سد معبر نیز اظهار داشت: نیروهای پیشگیری از تخلفات شهری در اجرای ماموریت های خود باید با دقت و حساسیت عمل نمایند.

معاون شهردار تبریز ادامه داد : جلوگیری از سد معبر خودرویی در معابر اصلی و مسیرهایی که باعث ایجاد راهبندان، تضییع حقوق شهروندان و ایجاد ترافیک و به دنبال آن ایجاد نارضایتی در بین شهروندان می شود اولویت اول این نیروها است.

در این جلسه همچنین مدیرحراست جدید معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز بر تکریم ارباب رجوع و مراجعان به خدمات شهری و جوابگویی صریح، شفاف و به موقع به آنان تاکید کرد. دهقان با تاکید بر شفافیت مسائل، پیشگیری و صیانت از همکاران حوزه خدمات شهری را از امور مهمی دانست که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیران ستاد معاونت محیط زیست و خدمات شهری و معاونان مناطق دهگانه نیز در این جلسه به طرح مسائل و موضوعات منطقه خود پرداختند.

جلسات معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با معاونان محیط زیست و خدمات شهری مناطق و مدیران ستادی در راستای افزایش هماهنگی ها و تسریع در اجرای عملیات حوزه خدمات شهری برگزار می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات