برخورد قاطع با ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه۷

برخورد قاطع با ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه۷

به گزارش شهریار ، محمد رشتبری با تاکید بر لزوم همکاری رسانه ها و انعکاس به موقع ساخت و سازهای غیرمجاز که مورد تاکید شهردار تبریز نیز است، اظهار کرد: رسانه ها با رصد به موقع معضلات شهری، به‌خصوص ساخت و ساز غیرمجاز، نقشی کلیدی و پررنگ در پیشگیری از این ساخت و سازها دارند.

وی با اشاره به اقدامات سودجویانه برخی افراد در شهرک اندیشه افزود: نیروهای شهرداری منطقه ۷ در روز گذشته با حضور به‌موقع در مسیر شهرک اندیشه مقابل برج قائم، از اجرای پی‌کنی جلوگیری و علاوه بر توقف عملیات، اقدامات لازم برای بازگرداندن به حالت اولیه را انجام دادند.

رشتبری خاطرنشان کرد: هفته پیش نیز مشابه این اتفاق در این مسیر رخ داده بود که با حضور به‌موقع عوامل خدمات شهری، پیشگیری از ساخت و ساز انجام و اقدام سریع صورت گرفت.
شهردار منطقه ۷ تبریز با بیان اینکه طی یک ماه گذشته در مسیرهای مختلف منطقه از جمله شهید مدنی، آخمقیه، لاله  اقدامات جدی برای تخریب و پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز صورت گرفته است، یادآور شد: عده ای سودجو که گاها با سندسازی و اجرای ساخت و ساز غیرمجاز به خصوص در ایام تعطیل درصدد تصاحب اراضی غیر هستند،   شناسایی و با تلاش همکاران و همکاری مردم اقدامات پیشگیرانه را به صورت شبانه‌روزی لحاظ می‌کنیم.

رشتبری در پایان ضمن قدردانی از مسئولیت پذیری رسانه ها بر حفظ حرایم، اراضی ملی و فضای سبز تاکید کرده و از عموم مردم و اصحاب رسانه خواست تا در صورت مشاهده موارد ساخت و ساز و در کل معضلات شهری سریعا با سامانه ۱۳۷ تماس حاصل کنند تا با حضور به موقع  و پیشگیرانه از بروز مشکلات و معضلات دیگر پیشگیری به عمل آید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات