جلسه ملاقات عمومی هیات رییسه سازمان با مهندسین نوشهر برگزار شد

جلسه ملاقات عمومی هیات رییسه سازمان با مهندسین نوشهر برگزار شد

در جلسه ملاقات عمومی هیات رییسه سازمان با مهندسین شهر نوشهر، مهندسین این شهر مشکلات و دغدغه‌های خود را بیان داشتند.
‎به گزارش واحد روابط عمومی سازمان افزایش پرسنل دفتر نمایندگی نوشهر، کمبود مهندس شهرساز، تعیین شرح خدمات مهندسین نقشه بردار، مشکلات سپامک و پاتمک، مشکلات دلال‌ها و ریزش تعرفه‌ها از جمله مهمترین دغدغه‌های مهندسین بود.
‎مهندس یزدی نژاد رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در ملاقات عمومی با مهندسین عضو دفتر نمایندگی نوشهر ضمن تشکر از بیان دغدغه‌ها توسط اعضا و ضمن تشریح عملکرد هیات مدیره نهم با توجه به دغدغه اصلی مهندسین نوشهر، بر تهیه دفتر مناسب در خور شان مهندسین این شهر و افزایش تعداد نیرو در دفاتری که دارای مشکل کمبود نیروی کار هستند تاکید نمود.
‎وی از اجرایی شدن بازرسی گاز دو پوندی توسط مهندسین تاسیسات مکانیکی دارای صلاحیت بازرسی گاز خبر داد و افزود در مورد موضوع استفاده از مسول ایمنی در کارگاه‌ها و اطفاء حریق نیز با همکاری معاونت پیشگیری از جرم دادگستری در حال پیگیری موضوع برای استفاده از ظرفیت مهندسین سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با تعرفه مستقل می‌باشیم.
‎خانم دکتر محمودی نایب رییس اول سازمان نیز با توجه به عضویت ایشان در کمیته آموزش سازمان، آموزش‌های حقوقی و بازخوانی پرونده‌های انتظامی را برای طراحان، ناظران و مجریان حائز اهمیت دانست و برنامه ریزی‌های انجام شده و دوره‌های برگزار شده در سطح استان را از نقاط قوت کمیته آموزش در این دوره دانست.
‎مهندس خدادادی عضو هیئت مدیره سازمان مازندران نیز در پاسخ به پرسش تنی چند از اعضا با اعلام اینکه تداخلی میان وظایف نقشه برداران و معماران ممکن است وجود داشته باشد گفت: شرح خدمات نقشه برداری و مهندسین معمار با یکدیگر متفاوت است و با تهیه شرح خدمات که در دستور کار شورای مرکزی قرار دارد این تداخل حل خواهد شد.
‎مهندس سلطانی خزانه دار سازمان در ادامه با اعلام اینکه کمبود نیرو در دفتر نوشهر وجود دارد، از همکاری کانون با دفتر نمایندگی در ایام پیک کاری تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد با همکاری هیات مدیره این مشکل مرتفع گردد.
خانم دکتر ابراهیم زاده دبیر هیات رییسه سازمان نیز ضمن تجلیل از زحمات دو عضو هیات مدیره از دفتر نوشهر خانم دکتر محمودی و آقای مهندس سلطانی، بررسی موضوعات و مشکلات همه دفاتر بدون نگاه متعصبانه را اولویت اصلی هیات مدیره دانست و گفت تلاش میکنیم عملکرد دفاتر در ارائه خدمات بهبود چشمگیری داشته باشد.
‎وی با دفاع از ارجاع بررسی نقشه‌ها بصورت استانی با توجه به مشکلات تعارض منافع، ایرادات این سیستم در شروع کار را وارد دانست و گفت: روال شهر‌ها بخصوص در بررسی نقشه‌های معماری متفاوت بود، اما پس از گذشت زمان، مشکلات به حداقل رسید.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران یک انجمن در شهر ساری می باشد

      نظرات