شفافیت و پاسخگویی دو اصل مهم هیات مدیره نهم سازمان
جلسه شورای اداری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران ظهر روز چهارشنبه ۱۷ خرداد برگزار شد.
به گزارش واحد روابط عمومی در این جلسه پنج ساعته مهندس یزدی نژاد رئیس سازمان به همراه هیئت رئیسه عملکرد همه واحدهای اداری سازمان را بررسی و دستورات لازم جهت بهبود امور را صادر نمودند.
یکی از مهمترین مسائلی که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت لزوم پاسخگویی سریع به مسائل و مشکلاتی بود که از طریق سامانه شکایات سازمان واصل میگردد.
مهندس یزدی نژاد با اعلام اینکه صندوق شکایاتی که خاک گرفته باشد یا کلید آن گم شده باشد به درد نمیخورد خواستار هماهنگی واحد روابط عمومی و رایانه جهت آموزش لازم به اعضا و پیگیری پاسخگویی سریع شکایات واصله از طریق وب سایت سازمان شد.
وی ضمن تاکید بر لزوم پاسخگویی آنلاین به اعضا پاسخگویی و شفافیت را دو اصل مهم هیئت مدیره دوره نهم دانست و گفت همه واحدهای سازمان مکلفند که پاسخ شکایات واصله را در اسرع وقت تهیه نمایند.
رییس سازمان در پایان ارائه گزارش توسط واحدها را در اینگونه جلسات جهت شناخت مشکلات سازمان، اعضا و کارفرمایان بسیار مهم ارزیابی نمود و افزود: باید در شناسایی معضلات پیشگام باشیم و در این مسیر باید از سامانه نظام پیشنهادات و همفکری اعضا بهره ببریم.
نظرات