جذب سرمایه گذار در بافت تاریخی شهر اصفهان با بسته های تشویقی

جذب سرمایه گذار در بافت تاریخی شهر اصفهان با بسته های تشویقی

    جذب سرمایه گذار در بافت تاریخی شهر اصفهان با بسته های تشویقی

    رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جذب سرمایه گذار در بافت های تاریخی اصفهان با ارائه بسته های تشویقی در برنامه های کاری ویژه شورای شهر و شهرداری است.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان،  رسول میرباقری با بیان اینکه بافت تاریخی شهر اصفهان ظرفیت بالقوه ای است که باید از آن در راستای رونق گردشگری شهر بهره برد گفت: برای حفظ و تسهیل گری خدمات در بافت تاریخی، امسال اداره ویژه بافت تاریخی در معاونت شهرسازی شهرداری ایجاد شد.

    رسول میرباقری افزود: مشوق‌هایی برای شهروندان درنظر گرفته شده تا به صورت انفرادی و جمعی از طرح‌های احیای بافت فرسوده ویژه تر در بافت های تاریخی از جمله اعطای ۷۰ درصد تخفیف تراکم، ایجاد طبقه مازاد و وام استفاده کنند.

    وی ادامه داد: گستردگی بافت تاریخی اصفهان زیاد و پیوستگی آن کم است و دراین مناطق کارشناس ویژه ای مستقر می‌شود تا پاسخگوی مسائل شهروندان باشد.

    رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه تبصره ۶ لایحه بودجه کل کشور روزنه‌ای برای حل پرونده شهروندان در ماده ۱۰۰ است گفت : حدود ۲۵ هزار پرونده ماده ۱۰۰ داریم که بعضی از آنها شامل چندین واحد مسکونی است و مواردی که شاکی نداشته باشد از سوی مدیریت شهری حل خواهد شد.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات