مسیرگشایی و پیاده‌راه شهید علیپور به بهره برداری رسید

مسیرگشایی و پیاده‌راه شهید علیپور به بهره برداری رسید

به گزارش شهریار ، احمد وحیدی که به همراه دیگر اعضای کابینه آیت الله دکتر رییسی به استان آذربایجان شرقی سفر کرده است، امروز به اتفاق شهردار تبریز و تنی چند از مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از پروژه مسیرگشایی شهید علیپور بازدید کرد و با بهره برداری از این پروژه از کتیبه یادبود خیابان شهید علیپور نیز رونمایی شد.

وزیر کشور با قدردانی از تلاش‌های شهردار تبریز و شهردار منطقه ۸ اظهار کرد: قدردان زحمات مدیریت شهری برای اجرای پروژه های مسیرگشایی هستیم.

احمد وحیدی با اشاره به نامگذاری این پروژه مسیرگشایی گفت: اجرای پروژه این خیابان زیبا که با نام شهید علیپور مزین شده اقدامی ماندگار است که با این نامگذاری یاد، نام و خاطره شهیدان زنده نگه داشته می شود.

شهردار تبریز نیز در آیین بهره برداری از این مسیرگشایی تصریح کرد: این پروژه در مرکز شهر و در یکی از نقاط پرترافیک شهر طراحی شده  و  دسترسی از خیابان رضانژاد به خیابان امام خمینی(ره) و میدان قطب را میسر می کند.

وی افزود: مسیرگشایی خیابان علیپور که بیش از دو دهه بلاتکلیف مانده بود در ماه های اخیر اجرا شده و تقدیم شهروندان می شود.

شهرداری منطقه ۸ علاوه بر تملک و آزادسازی املاک واقع در مسیر پروژه اقدام به سنگفرش این خیابان کرده است. خیابان شهید علیپور به طول  ۳۲۰ متر و عرض ۱۸ متر  و ۷۸ میلیارد تومان هزینه به بهره برداری رسید.

همزمان با دومین سفر آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به آذربایجان‌شرقی، ۳۷ پروژه‌ عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری تبریز با ۱۷۵۰ میلیارد تومان هزینه به بهره‌برداری می‌رسد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات