پاسخگویی ۸۱ مدیر ملی و استانی به مردم تبریز/ ثبت ۲ هزار و ۵۰۰ درخواست در میز خدمت آذربایجان شرقی

پاسخگویی ۸۱ مدیر ملی و استانی به مردم تبریز/ ثبت ۲ هزار و ۵۰۰ درخواست در میز خدمت آذربایجان شرقی

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: بعد از حدود دو ماه تمام این دستورات پالایش و بررسی می‌شود تا اگر به نتیجه نرسیده بود، مورد پیگیری و مطالبه قرار گیرد.

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات