زمینه معرفی فرصت های سرمایه گذاری تبریز در ترکیه

زمینه معرفی فرصت های سرمایه گذاری تبریز در ترکیه

به گزارش شهریار ، ناصر محبتی در دیدار با شهردار تبریز اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های شهری تبریز در بیست سال گذشته در موضوعات سرمایه‌گذاری، خطوط ریلی و راه آهن در کنار توسعه راه‌های ارتباطی، پیشرفت خوبی داشته است.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در ترابزون ترکیه در خصوص همایش بین الملی فرصت های سرمایه گذاری تبریز که در مهر امسال برگزار می شود،تصریح کرد: کم و کیف این همایش بین المللی در کنار ظرفیت‌های سرمایه گذاری تبریز به کنسولگری ارسال شود تا به بهترین وجه ممکن در معرفی تبریز استفاده شود.

وی همچنین در خصوص این همایش افزود: برای معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری تبریز می‌توان نمایشگاه و همایش یک روزه نیز در ترابزون برگزار کرد.
ناصر محبتی در خصوص زمینه اشتراکات بین شهرداری تبریز و ترابزون تصریح کرد: پیگیر خواسته‌های شهرداری تبریز در حوزه حمل و نقل درون شهری خواهیم بود چرا که شهر بورسا مرکز تولید اتوبوس بوده و می‌توان از ظرفیت آنها نیز در تامین اتوبوس و نوسازی ناوگان حمل و نقلی تبریز استفاده کرد.

وی با بیان اینکه این بندر برای کشور ما حائز اهمیت است چرا که ترابزون دسترسی ما به بازارهای روسیه و اروپا را مقدور می سازد،گفت: ترابزون  در حوزه فنی و مهندسی ظرفیت های خوبی دارد که از این فرصت های موجود می توان به نحو احسن بهره برد چرا که در شرایط فعلی این شهر تبدیل به هاب انرژی و هاب ترانزیتی ترکیه شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات