تخلف در خرید و فروش مسکن مهر

تخلف در خرید و فروش مسکن مهر

http://www.bananews.ir/خرید و فروش مسکن مهر تخلف است و به محض اطلاع از انجام معامله، بنگاه معاملاتی متخلف پلمپ می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مصطفی قلی‌خسروی _ رییس اتحادیه سراسری مشاوران املاک _ در گفت‌وگو با ایسنا خرید و فروش و انجام هر معامله مسکن مهر را در بنگاه‌های معاملاتی تخلف اعلام کرد و گفت: البته با بررسی‌ها و پیگیری‌هایی که شخص من انجام داده‌ام به این نتیجه رسیده‌ایم که بیشتر این معاملات توسط خود شرکت عمران پردیس انجام می‌شود.

وی افزود: در صورت اطلاع و مشاهده‌ی انجام معامله مسکن مهر در هر بنگاه معاملاتی دستور برخورد با آن و پلمپ بنگاه معاملاتی داده می‌شود.

قلی‌خسروی با تاکید بر این‌که بخش خصوصی آسیب‌پذیر است و ما سعی می‌کنیم با لحاظ‌ کردن اشد مجازات برای متخلفان این صنف از هرگونه آلودگی پاک کنیم، تصریح کرد: خود اعضای صنف خواستار پاک‌سازی بنگاه‌های معاملاتی متخلف هستند.

رییس اتحادیه سراسری مشاوران املاک با بیان این‌که در حالی که صنف دشمن‌های زیادی دارد و ما سعی کرده‌ایم برای صنف مشاوران املاک حفظ آبرو کنیم، خاطرنشان کرد: به ما اعلام کرده‌اند که در پردیس عده‌ای مشاور املاک خانه‌های مسکن مهر به صورت غیرقانونی خرید و فروش می‌کنند.

وی در این باره افزود: هرچند از نظر حقوقی وقتی کسی حقی داشته باشد می‌تواند این حق را واگذار کند، ولی ما به بنگاه‌های معاملاتی خودمان دستور داده‌ایم که بند «ج» را رعایت و دستور شخص وزیر را مبنی بر عدم خرید و فروش مسکن‌های مهر اجرایی کنند.

قلی‌خسروی در پایان با تاکید بر این‌که سعی کرده‌ایم این کار را منع کنیم، گفت: ناظران و بازرسان ما با نظارت‌های قوی که از پردیس کرده‌اند، خبر آورده‌اند که افراد در خود عمران پردیس این معامله‌ها از طریق ورود به سامانه و آگهی‌ها انجام می‌دهند و فعالیت خود تحت عنوان بنگاه‌های معاملاتی پیش می‌برند.

    نظرات