همچنان در ارتقای جایگاه زنان در شهرداری اصفهان دقت کافی نمی‌شود

همچنان در ارتقای جایگاه زنان در شهرداری اصفهان دقت کافی نمی‌شود

    همچنان در ارتقای جایگاه زنان در شهرداری اصفهان دقت کافی نمی‌شود 

    عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نبود ساختار درست سبب به وجود آمدن پاره‌ای از نارضایتی‌های زنان شاغل در شهرداری شده است، گفت: همچنان در ارتقای جایگاه زنان در شهرداری اصفهان دقت کافی نمی‌شود.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، فرزانه کلاهدوزان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: «بهترین کسانی که می‌توانند این مسائل را حل کنند، خانم‌ها هستند»، لذا مطالبه‌گری و سخت‌کوشی زنان و دست برداشتن از بعضی تعصبات ساختاری در نگاه مدیران ارشد سیستم می‌تواند تا حد زیادی زمینه‌ساز حضور آن‌ها در رده‌های تصمیم‌گیری باشد.

    وی با تاکید بر اینکه در شهرداری اصفهان توجه به نیروهای انسانی زن باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، افزود: نبود ساختار درست سبب به وجود آمدن پاره‌ای از نارضایتی‌های زنان شاغل در شهرداری شده است؛ این در حالی است که طی دو سال گذشته شاهد ابلاغ بخشنامه‌های متعدد از وزارت کشور و نهادهای بالادستی درباره ساختار مناسب آن‌ها مانند اداره کل بانوان در شهرداری‌ها بوده‌ایم.

    عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شایسته‌سالاری و برابری نیروهای زن و مرد در شهرداری اصفهان موضوعی بسیار مهم است، لذا برای توانمندسازی و ارتقای جایگاه زنان باید اهتمام بیشتری باشد.

    وی با تاکید بر اینکه نگاه جنسیتی روی توانمندی زنان سایه می‌اندازد، گفت: مدیریت شهری در دوره کنونی باید با نگاه ویژه به توان اداری و مدیریتی زنان در مناصب و پست‌های گوناگون از زنان فعال، اندیشمند، خلاق و اثرگذار شهر استفاده کند و با انتخاب‌های کارا و اثربخش، بخشی از اداره شهر را به زنان پرتلاش، خلاق، باانگیزه و لایق در امر مدیریت واسپاری کنند.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات