بررسی و جانمایی پل عابر پیاده در ورودی اتوبان شهید کسائی

به گزارش شهریار ، محمدعلی میرزاخانی در تشریح این خبر گفت: حفاظت از جان شهروندان از خطرات احتمالی در هنگام عبور و مرور یکی از اولویتهای این منطقه در بحث ترافیک حمل و نقل وترافیک اشت.

معاون مالی و اقتصادی منطقه در جلسه ای که با حضور تورج روشنایی مدیر کل دفتر مطالعات وبرنامه ریزی، مدیر کل مهندسی و ایمنی معاونت حمل ونقل ترافیک شهرداری تبریز، معاون حمل ونقل و ترافیک و معاون فنی و عمرانی منطقه و جمعی از مدیران منطقه برگزار شد به اهمیت اقدامات ترافیکی در پیشگیری از حوادث ناگوار رانندگی و حفظ امنیت جانی شهروندان اشاره کرده و اجرای این طرح را که در محل پر ترافیک ورودی جنوب غرب تبریز واقع شده از اولویت های منطقه دانست.

تورج روشنایی مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی شهرداری تبریز در ادامه افزود: فراهم کردن استفاده عموم مردم از پیاده رو، یکی از ارکان دستیابی به حمل ونقل پایدار به شمار می رود. با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از تلفات ناشی از تصادفات رانندگی مربوط به عابران پیاده مخصوصا کودکان و افراد مسن است، مساله ایمنی عابران پیاده کم توان خودنمایی می کند و حفظ جان حتی یک نفر برای ما اهمیت دارد.

در این جلسه مقرر شد پس از بررسی های اولیه در کمیسیون کارشناسی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز نسبت به محل دقیق نصب پل، طرح مصوب را ارائه کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات