بررسی مشکلات و ارزیابی عملکرد روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰

بررسی مشکلات و ارزیابی عملکرد روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰

به گزارش شهریار ، با هدف بررسی مشکلات و ارزیابی عملکرد امور ارتباطات منطقه ۱۰ با رویکرد ایجاد تحول در نحوه انعکاس و انتشار مطلوب اخبار جلسه شورای سیاستگذاری روابط‌ عمومی‌های شهرداری تبریز با حضور موسی زارعی شهردار منطقه و اعضای این شورا برگزار شد.

مدیرکل امور ارتباطات و بین الملل شهرداری تبریز در این جلسه تصریح کرد: شهرداری ها جزو نهادهایی هستند که بیشترین سطوح تماس با شهروندان و مخاطبین را دارند و بر حسب اتفاق هرکدام از این مخاطبان انتظاراتی دارند و متقابلاً شهرداری مشارکت های متنوعی را در جهت اجرای برنامه ها و فعالیت های خود از آنها طلب می‌کند.

مهدی حافظ زاده افزود: در برخی موارد مشکلاتی در انتظارات فی مابین وجود دارد و این امر به شناخت و درک متقابل به منظور تسریع در دستیابی به مقاصد و اهداف مدیریت شهری به عنوان اصل اساسی در مدیریت توسعه محور نیاز دارد و این ارتباط یکی از وظایف واحد روابط عمومی بوده که بسیار اثرگذار و با ارزش است.

این شورا با هدف شناسایی و حل مشکلات حوزه ارتباطات و با توجه به اهمیت جایگاه روابط عمومی تشکیل یافته و برنامه های متنوعی برای دانش افزایی و ارتقای مهارت تخصصی در این حوزه دارد.

در این راستا مقرر شد، مشکلات مطرح شده در این جلسه توسط شهردار منطقه برطرف شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات