افزایش سقف کمک هزینه درمان رایگان سازمان

افزایش سقف کمک هزینه درمان رایگان سازمان


به گزارش واحد روابط عمومی به نقل از واحد اداری و مالی، سازمان مازندران تنها سازمان کشور و پیشرو در ارائه خدمات رایگان کمک هزینه درمان در کشور می‌باشد.
بر همین اساس و با توجه به مصوبه هیات مدیره نهم سازمان، سقف پرداختی کمک هزینه درمان که بصورت رایگان به اعضا محترم سازمان اعطا می‌گردد تا ۳۵ درصد افزایش یافت.
مهندس سلطانی خزانه دار سازمان در همین راستا به واحد روابط عمومی گفت: به منظور تامین بخشی از هزینه‌های درمانی همکاران ارجمند مطابق با جدول پیوست و شرح تعهدات مربوط به آن، این سازمان نسبت به ارائه این خدمت رفاهی اقدام نموده است؛ لذا آن دسته از اعضای محترم که دارای مدارک درمانی می‌باشند می‌توانند بدون پرداخت هرگونه وجه و تنها با ارائه مدارک مثبته به دفاتر نمایندگی و بررسی اسناد توسط کارشناسان ذیربط (در چارچوب تعهدات و سقف مبالغ) نسبت به دریافت کمک هزینه درمان اقدام نمایند.
خزانه دار سازمان ضمن اعلام اضافه شدن ردیف کمک هزینه دارو‌های تخصصی با تجویز پزشک که برای اولین بار اتفاق می‌افتد، از یک خدمت جدید به اعضا محترم خبر داد.
وی همچنین از دیگر اقدامات صورت گرفته کاهش فرانشیز از ۳۰ درصد به ۱۰ درصد خبر داد که همگی در راستای رویکرد سازمان در دوره نهم و نگاه ویژه به بخش رفاهی و درمانی اعضا دانست.
مهندس سلطانی در پایان از اعضای محترم هیات مدیره به پاس همدلی و همراهی در این بخش تشکر و قدردانی نمود.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران یک انجمن در شهر ساری می باشد

      نظرات