خروج سازمان از مدیریت سنتی / نظارت بر عملکرد ارتباط اعضا با واحدها
مهندس یزدی نژاد رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران ضمن اعلام مطلب فوق در گفتگویی اختصاصی با واحد روابط عمومی سازمان گفت سامانه CRM جهت مدیریت و کنترل تماس اعضا با سازمان در راستای بررسی عملکرد و میزان پاسخگویی واحدها به تماسهای خارج از سازمان بزودی راه اندازی خواهد شد.
وی ادامه داد رضایتمندی اعضا در مورد نحوه ارتباط با کارکنان سازمان و میزان پاسخگویی و پیگیری مسائل و مشکلات مهندسین از اولویتهای سازمان مازندران میباشد که در این دوره هیات مدیره پیگیری ویژه خواهد شد.
رییس سازمان همچنین از راهاندازی سامانه HR برای نخستین بار در میان سازمانهای نظام مهندسی کشور توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران خبر داد و گفت: با این روش میزان عملکرد کارکنان سنجیده و پاسخگویی کارکنان به مسئولین واحدها کنترل خواهد شد.
یزدی نژاد در پایان گفت: با این روش کنترلی، عملکرد همه کارکنان سازمان در راستای ارائه بهترین خدمات به ارباب رجوع زیر ذره بین خواهد بود و نظام پرداختی به کارکنان نیز عادلانهتر خواهد شد.
نظرات