مروری به فعالیت‌های شهرداری منطقه ۲ تبریز طی هفته گذشته

مروری به فعالیت‌های شهرداری منطقه ۲ تبریز طی هفته گذشته

به گزارش شهریار ، تمامی واحدهای این منطقه همچون هفته های پیشین و طبق برنامه ریزی های انجام گرفته همچنان به فعالیت خود ادامه داده است که به مرور عملکرد معاونت ها و شهرداری های نواحی سه گانه می پردازیم.

عملیات زیرسازی و آسفالت ریزی در معابر سطح حوزه شهرداری منطقه ۲

شهرداری منطقه ۲ تبریز در راستای سهولت تردد شهروندان از معابر سطح حوزه، زیرسازی ۲ مسیر تحت پوشش این منطقه را عملیاتی کرده است.

زیرسازی مقابل پمپ بنزین خیابان توحید شهرک یاغچیان برای سهولت تردد وسایل نقلیه شهری و کوی شهید دادی بلدی از کوی های خیابان شهید منتظری از جمله فعالیت های معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲ به شمار می آید.

این منطقه همچنین اقدام به آسفالت تراشی قسمتی از مسیر جاده ائل گلی در حدفاصل فلکه گلشهر و خیام کرده و در تلاشی مشابه آسفالت ریزی کوی های فاز ۲ و ۳ ویلاشهر از جمله محلات شقایق و پامچال را به اجرا درآورده است.

لکه گیری معابر سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ توسط شهرداری های نواحی سه گانه

در طول هفته گذشته با استفاده از ۵۱ تن آسفالت، لکه گیری چندین مسیر سطح حوزه این منطقه توسط شهرداری های نواحی سه گانه منطقه ۲ به انجام رسیده است.

انتهای بلوار فتح و قسمتی از کمربندی میانی، کوی های ۴۱ و ۴۲ شهرک زعفرانیه، کوی فردوس بلوار آزادی و... از جمله محلاتی است که در طول هفته گذشته چاله زدائی آسفالت شده است.

سایر پروژه های درحال اجرای شهرداری منطقه ۲

تداوم عملیات احداث مخزن بتنی در پارک شمیم پایداری برای ذخیره سازی آب در حجم یک هزار و ۵۰۰ مترمکعب، مرمت پایه های پل روگذر پیشقدم برای استحکام بخشی بیشتر در راستای امنیت تردد شهروندان و بهسازی کانال گلستان مابین بیمارستان رازی و پشت برج شهران با انجام کف سازی از سایر فعالیت های عمرانی شهرداری منطقه ۲ محسوب می شود.

بازدید شهردار از چند پروژه عمرانی منطقه ۲

موسی علی پور شهردار منطقه ۲ تبریز با همراهی معاونین و مدیران این منطقه از چند پروژه عمرانی و ورزشی سطح حوزه این منطقه بازدید کرد.

بازدید از خیابان ورزش ائل گلی که جهت بهسازی این مسیر و تجهیز امکانات ورزشی برای استفاده شهروندان بزودی اقدامات لازم برای تجهیز آن به عمل می آید، بهسازی چمن های ورزشی و سالن های ورزشی موجود شهرداری منطقه ۲ که طبق تاکید شهردار منطقه عملیات تکمیلی و اجرائی این زمین های ورزشی بزودی آغاز می شود.

خط کشی محوری در معابر سطح حوزه شهرداری منطقه ۲

انجام خط کشی محوری در معابر سطح حوزه و چندین مسیر این منطقه در راستای امنیت عبور و مرور وسایل نقلیه شهری از دیگر فعالیت های انجام گرفته در طول هفته گذشته محسوب می شود.

معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه در همین راستا اقدام به خط کشی محوری در بلوارهای آزادی و ۲۹ بهمن، خیابان گلگشت و عطار نیشابوری و... کرده است.

فعالیت های حوزه تربیت بدنی

مدیریت تربیت بدنی شهرداری منطقه ۲ با حضور و استقبال پرشور شهروندان و در عمل به تاکید شهردار تبریز به اجرای برنامه های ورزشی و تفریحی در قالب پنجاه و دو هفته ورزشی، اقدام به اجرای جشنواره ورزشی و تفریحی در پارک پلیس پرواز کرد که شهروندان با شرکت در این شنواره به رقابت های مختلف ورزشی پرداختند.

این مدیریت در فعالیت دیگری اقدام به برنامه ریزی برای اکیپ کوهپیمائی و گردشگری منطقه ۲ جهت صعود به منطقه پیرداوود در جنگل های ارسباران کرده بود.

راه اندازی تور تبریز گردی و تور مجازی موزه فوتبال آذربایجان

مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۲ تبریز اقدام به راه اندازی تور تبریز گردی برای بازدید شهروندان از مکان های تاریخی و دیدنی این شهر کهن کرده است.

در گام نخست توسط این تور ۲۵۰ نفر از شهروندان توانستند از موزه های فوتبال آذربایجان و عصر آهن و از تله کابین عون ابن علی بازدید کنند.

تور مجازی موزه فوتبال آذربایجان هم برای استفاده کاربران اینترنت و بازدید مجازی از تمامی قسمت های این موزه برای علاقمندان فراهم شده است.

سایر فعالیت های شهرداری منطقه ۲ تبریز در هفته آخر خردادماه

دیدار شهردار منطقه ۲ با خانواده معظم شهید والامقام رضا مهدی پور، دیدار مردمی شهروندان با شهردار منطقه، تجلیل شهردار تبریز از مدیر تربیت بدنی منطقه به عنوان مدیر نمونه، انتخاب نمایندگان تعاونی اعتبار در شهرداری منطقه ۲، تخریب ساخت و ساز غیرمجاز توسط شهرداری حریم منطقه ۲ در منطقه ساری زمی، جدول گذاری در چند مسیر سطح حوزه توسط شهرداری های نواحی و... از سایر فعالیت های این منطقه در طول هفته آخر خردادماه به شمار می آید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات