نصب اثر حجمی "گردباد" در ورودی پل ولایت تبریز

نصب اثر حجمی "گردباد" در ورودی پل ولایت تبریز

به گزارش شهریار ، سیامک آسیایی سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز با اعلام این خبر گفت: با توجه به برپایی اولین جشنواره مجسمه های آهنی در تبریز که در سال ۱۴۰۱ در مجموعه ائل گولی برگزار شد و آثار فاخر و ماندگار در طی برگزاری این جشنواره توسط هنرمندان صاحب سبک کشور طراحی و ساخته شد، این سازمان پس از بررسی و جانمایی مناسب به تدریج این آثار را در سطح شهر نصب می کند.

وی در این زمینه تصریح کرد: اثر "گردباد" نیز که یکی از آثار فاخر این جشنواره بود پس از بررسی و جانمایی مناسب در محل پل ولایت تبریز نصب شد.

آسیایی همچنین با اشاره به اینکه اثر فاخر"تواضع" نیز که طی برگزاری این جشنواره توسط هنرمند صاحب سبک کشور هدایت صحرایی طراحی و ساخته شده و در روزهای اخیر در میدان شهید فهمیده تبریز نصب شد از نصب ۳ اثر برگزیده دیگر این جشنواره نیز طی روزهای آتی در سطح شهر خبر داد و ابراز امیدواری کرد در سال پیش رو با برنامه ریزی انجام یافته شاهد خلق آثار فاخر و ارزشمند دیگر از هنرمندان صاحب سبک کشور و نصب آن در جای جای شهر عزیزمان تبریز باشیم.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ اولین جشنواره مجسمه های آهنی در تبریز با حضور هنرمندان شرکت کننده از سراسر کشور برگزار و طی آن آثار حجمی آهنی فاخر در ابعاد بزرگ طراحی و ساخته شد که به تدریج و با جانمایی مناسب در سطح شهر نصب می شوند.

اثر فاخر "گردباد" توسط هنرمند صاحب سبک کشور محمدرضا ذبیح الله زاده در این جشنواره طراحی و ساخته شده و دارای ارتفاع ۶ متر و عرض ۳ متر بوده که در ورودی پل ولایت تبریز نصب شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات