قطار شهری مشهد در ماه مبارک رمضان تا ساعت ۱۰ شب کار می کند

قطار شهری مشهد در ماه مبارک رمضان تا ساعت ۱۰ شب کار می کند

http://www.bananews.ir/قائم مقام قطار شهری مشهد گفت: ساعت کار قطار شهری در ماه مبارک رمضان تا ساعت ۱۰ شب افزایش می یابد و با توجه به تردد پایین مردم در ساعات اولیه روز شروع به کار مترو از هفت صبح خواهد بود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ابوالفضل میرزایی در نشست خبری ظهر چهارشنبه در محل دفتر قطار شهری مشهد اظهارکرد: درشبهای قدر در ماه مبارک رمضان سرویس دهی به زائران و مجاوران امام رضا(ع) تا سحر خواهد بود.

وی بر لزوم استفاده از من کارت در قطار شهری تاکید کرد و افزود: در شهریورماه امسال عدم استفاده از بلیط کاغذی در قطارشهری مشهد قطعی خواهد شد و تا پایان امسال افزایش قیمت نخواهیم داشت.

قائم مقام قطارشهری مشهد افزود: سامانه ای که برای من کارت در قطار شهری استفاده می شود موقت است و دستگاه های فروش و شارژ اتوماتیک من کارت در پایانه های قطارشهری در شهریورماه نصب خواهد شد.

میرزایی گفت: درسطح شهر ۳۵ باجه فروش و شارژمن کارت موجود است و۱۸ نقطه در قطار شهری مشهد مجهز به مراکز فروش و شارژمن کارت است.

وی افزود: امروز ۵۷ درصد از مردم مشهد ازمن کارت برای تردد با قطارشهری استفاده کردند در حالی که درگذشته ۹۰ درصد مردم از بلیط کاغذی استفاده می کردند.

    نظرات