به گزارش شهریار ، محمد رشتبری در جلسه درآمد این هفته با بیان این مطلب گفت: شهروندان به دلیل ناآشنایی با ضرورت عمل به قوانین و علت وجودی آنها نسبت به اجرای آنها و یا پیگیری آنها از طریق شهرداری کم کاری کرده و نسبت به انجام آنها کوتاهی می کنند که بایستی ضرورت رعایت قوانین برای شهروندان و مراجعان تشریح شود.
وی در ادامه ضمن تاکید بر تغییر رویه مدیریت پرونده ها در شهرسازی و ماده صد، اظهار کرد: تسریع در پیگیری و طی مراحل اداری پرونده ها و تکریم ارباب رجوع دو اصل اساسی در واحدهای مختلف شهرداری باید قرار گیرد و پرونده های شهروندان در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی شود.
رشتبری بر تشکیل تیم کارآمد در واحدهای مختلف تاکید کرد و گفت: روش های مدیریتی در راستای افزایش و تامین ظرفیت های درآمدزایی ضروریست تغییر یافته و بهبود یابد و سیاست گذاری ها در راستای گفتمان سازی موثر با مشتری و شهروندان باشد و باعث جلب رضایت آنان شود.
در این جلسه همچون دوره های گذشته عملکردهای واحدهای مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت و وظایف جدید برای پیشبرد اهداف سازمانی و دستیابی به درآمد مورد توجه برای واحدها تعریف و مصوب شد.
نظرات