مطالعات ترافیکی برای تمام پروژه‌های شهری ضروری است

مطالعات ترافیکی برای تمام پروژه‌های شهری ضروری است

به گزارش شهریار ، علی قاسمی در جلسه تجلیل معاونان حمل ونقل و ترافیک مناطق دهگانه شهرداری تبریز از مدیران ارشد حوزه حمل ونقل اظهار کرد: اگر تدابیر لازم در این خصوص اتخاذ نگردد شاهد هرج و مرج، ناایمنی و ناهنجاری‌های ترافیکی خواهیم بود.

قاسمی افزود: تعریف و توجیه مالی پروژه های مربوط به حمل نقل و ترافیک با نگاهی به تاثیر این پروژه ها در محیط زیست و بحث پایش آلایندگی هوا توجیه می‌یابد از این رو باید از تکنولوژی‌های جدید برای ارتقاء فرهنگ ترافیک بهره بگیریم و هریک بلندگویی برای رساندن پیام های صحیح ترافیکی به یکدیگر باشیم.

وی یادآور شد: ارائه خدمات ترافیکی برای کلانشهری چون تبریز از عهده این سازمان خارج است و در سایه تعامل و همکاری با مناطق دهگانه و دیگر سازمان های تابعه و در چارچوب قوانین و مقررات می توانیم در مدیریت و کنترل کیفی و کمی ترافیک موثر عمل کنیم.

یعقوب وحیدکیا معاون سابق حمل ونقل و ترافیک شهرداری تبریز نیز در این مراسم ضمن تقدیر از همکاران مجموعه حمل ونقل گفت:  ما همواره از عملکرد معاونان حمل ونقل مناطق نتیجه مثبت گرفته ایم. پایش وضعیت ترافیکی شبکه مویرگی تبریز، دریافت اطلاعات مناطق و پلیس در خصوص کوچک ترین مسائل ترافیکی(زمان چراغ ها، اصلاحات هندسی و...) در سایه این معاونت ها انجام می پذیرد.

وی ادامه داد: وقتی بحث ایجاد یا احداث تقاطع و دیگر پروژه های ترافیکی مطرح می شود مطالعه، نیازسنجی و نحوه عمل مربوط به معاونت های حمل و نقل و شهرسازی است و اجرا بر عهده واحدهای عمرانی است.

در ادامه جلسه تعدادی از معاونین حمل ونقل مناطق دهگانه، مدیران عامل سازمان ها و مدیران و معانین مجموعه حمل ونقل صحبت های کوتاهی پیرامون مباحث این نشست داشتند

با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل ونقل، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی، مدیرعامل سازمان بار، معاونین حمل ونقل مناطق دهگانه شهرداری تبریزو معاونین و مدیران مجموعه حمل ونقل و ترافیک نشست دوستانه جهت شفاف سازی تعاملات فی مابین و تبریک و تقدیر از مدیران ارشد مجموعه حمل نقل برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات