تاکید سرپرست معاونت خدمات شهری بر پاکسازی و ساماندهی پارک های سطح شهر

تاکید سرپرست معاونت خدمات شهری بر پاکسازی و ساماندهی پارک های سطح شهر

تاکید سرپرست معاونت خدمات شهری بر پاکسازی و ساماندهی پارک های سطح شهر

*به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کهن شهر شوشتر*
سید حسین محمد نژاد سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر در ادامه بازدید ها و گشت روزانه به همراه مدیران شهری به منظور بررسی و رفع مشکلات از پارکهای سطح شهر بازدید کردند.

محمد نژاد در رابطه با بازدید پارکهای سطح شهر گفت: طرح پاکسازی، اصلاح و کاشت فضای سبز، بهسازی و تکمیل وسایل و تجهیزات بازی کودکان به صورت ویژه در دستور کار خدمات شهری شهرداری شوشتر قرار گرفت.

سرپرست معاونت خدمات شهری با بیان اینکه رفع ناهنجاری های بصری و پاکسازی و نظافت شهری گامی موثر در رضایت شهروندان است اظهار کرد: طی این بازدیدها در راستای رسیدگی سیمای ظاهری و پاکیزگی شهری، بهسازی پیاده روها و مبلمان پارک ها نیز دستوراتی صادر شد.

وی افزود: مدیریت در پارک ‌های شهری و اهمیت دادن به فضای سبز و کاشت نهال بومی منجر به ارتقای شاخص های محیط ‏زیستی می‏شود که تلاشگران خدمات شهری ، باید در این راستا اقدامات عملی و جدی را انجام دهند.

محمدنژاد با اشاره به ضرورت جمع آوری نخاله های ساختمانی در سطح نواحی چهارگانه مورد بازدید عنوان کرد: طرح پاکسازی زمین‌های خالی به منظور ارتقای سطح سلامت، محیط زیست شهری و حذف نازیبای‌های بصری به صورت گسترده در سطح نواحی چهارگانه شهرداری شوشتر اجرا میشود.

گفتنی است این بازدید های روزانه به دستور ملک محمد منجزی سرپرست شهرداری شوشتر برای بررسی مشکلات و وضعیت خدمات دهی نواحی چهارگانه به صورت گشت میدانی و پیاده روی با حضور و نظارت مستقیم سرپرست معاونت خدمات شهری صورت میگیرد.

https://eitaa.com/shahradarishoushtar

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شوشتر

    منبع خبر

    شهرداری شوشتر

    شهرداری شوشتر

    شهرداری شوشتر یک شهرداری در شهر شوشتر می باشد

      نظرات