کسب رتبه دوم سازمان حفاظت محیط زیست در پاسخگویی به مکاتبات ابلاغی دفتر رئیس جمهور

کسب رتبه دوم سازمان حفاظت محیط زیست در پاسخگویی به مکاتبات ابلاغی دفتر رئیس جمهور

سرپرست حوزه ریاست و هماهنگی امور استان های سازمان حفاظت محیط زیست از کسب رتبه دوم این سازمان در پاسخگویی به مکاتبات دفتر ریاست جمهوری در سال 1401 در بین 30 دستگاه اجرایی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، علیرضا نورمحمدی با اشاره به اعلام نتیجه ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در خصوص نحوه پاسخگویی به مکاتبات دفتر ریاست جمهوری در سال 1401، اظهار کرد: با اعلام رییس دفتر رییس جمهور مبنی بر انجام ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در خصوص نحوه پاسخگویی به مکاتبات دفتر ریاست جمهوری در سال 1401، سازمان حفاظت محیط زیست در بین 30 دستگاه اجرایی حایز رتبه دوم شده است .

سرپرست حوزه ریاست و هماهنگی امور استان های سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه گفت: بر این اساس، عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست در پاسخگویی به مکاتبات دفتر ریاست جمهوری در سال 1401، «خوب» ارزیابی شده است .

وی افزود: دکتر غلامحسین اسماعیلی؛ رئیس دفتر ریاست جمهوری در نامه ای به دکتر علی سلاجقه؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، از مساعی و اهتمام ایشان و همکاران سازمان حفاظت محیط زیست تقدیر و تشکر کرده اند .

نورمحمدی نتایج کسب شده را حاصل تلاش های همه همکاران استانی و ستادی عنوان کرد و افزود: از زحمات و تلاش های شبانه روزی تمامی همکاران در خانواده بزرگ محیط زیست کشور برای رسیدن به اهداف سازمانی در دولت مردمی تقدیر و تشکر می نمایم.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات