اولویت مجلس در تصویب مصوبات مربوط به شهرداری‌ها؛ کمتر شدن فشار مالی از روی مردم است

اولویت مجلس در تصویب مصوبات مربوط به شهرداری‌ها؛ کمتر شدن فشار مالی از روی مردم است

اولویت مجلس در تصویب مصوبات مربوط به شهرداری‌ها؛ کمتر شدن فشار مالی از روی مردم است

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اولویت مجلس در تصویب مصوبات مربوط به شهرداری‌ها، کم‌تر شدن فشار مالی از روی مردم است، گفت: شهرداری‌ها نهادی هستند که شادی و پویایی را برای مردم فراهم می‌کنند .

به گزارش روابط‌عمومی مدیریت شهری شاهرود، علی‌اصغر خانی در همایش تخصصی هم‌اندیشی شهرداران و دهیاران استان سمنان که به میزبانی شهرداری شاهرود برگزار شد، افزود: خوشبختانه ما در شهرستان مسئولان و مدیرانی داریم که در عرصه اجرا با اقدامات ارزشمند و توانمند پیشتاز هستیم .

وی با تأکید بر اینکه شهرداری‌ها نهادهایی هستند که باید با اقدامات ارزشمند در شهرها محیط را برای شهروندان مهیا و زندگی را سرشار از نشاط نمایند، ابراز داشت: اقدامات ارزشمندی چون ارائه 17 درصدی سهمیه آسفالت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، کمک به ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در بودجه کشوری، فراهم‌سازی شرایط اشتغال در شهرستان و ... از جمله برنامه‌های مهم و اجرایی در شهرستان شاهرود است .

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید با همدلی، پشتکار و همکاری بتوانیم موانع را از سر راه اجرای پروژه‌های ارزشمند در شهرستان برداریم، ابراز داشت: احداث کارخانه زامیاد 2 علاوه‌بر استفاده از ظرفیت آموزشی دانشگاه‌های صنعتی، پارک علم و فناوری و فنی‌وحرفه‌ای می‌تواند در سال‌های آینده معضل بیکاری در شرق استان را از بین ببرد .

همچنین خانی با بیان اینکه 60 درصد منابع آبی شاهرود در بخش شرب و کشاورزی است از شاهوار تامین می شود، بیان داشت: تعدادی از چاهها که 5سال قبل بالغ بر 20لیتر بر ثانیه آب را تامین می کرده متاسفانه امروز ب 2لیتر بر ثانیه رسیده و این امر در بحران بی آبی بی اثر نبوده است که امیدواریم با همکاری و هماهنگی هم از این بحران با مدیریت عبور کنیم.

شایان ذکر است، وی در پایان عتوان داشت: باید با ایجاد راهکارهای مناسب در ایجاد درآمدهای پایدار بتوانیم در راه خدمت رسانی پیشتاز باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات