به گزارش شهریار ، چهارمین جلسه شورای سیاستگذاری روابطعمومیهای شهرداری تبریز با حضور هادی مقدمزاده شهردار منطقه ۴ تبریز و اعضای این شورا برگزار شد.
در این نشست شهردار منطقه ۴ به اهمیت و اثرگذاری روابط عمومی در سازمان ها اشاره کرد و گفت: این واحد میتواند با فرهنگ سازی در سازمان، دگرگونی ایجاد کند.
او عملکرد سازمان را در گرو انعکاس روابط عمومی دانست و افزود: شهرداری به واسطه تعدی خدمات ارتباط بیشتری با شهروندان دارد.
مقدم زاده این مهم را یک فرصت مغتنم دانست و تاکید کرد: شهرداری به واسطه خدماتی که ارائه میکند نقش موثری در رضایتمندی عمومی دارد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با اشاره به رسانه های ارتباط جمعی اظهار کرد: روابط عمومی در فضای پیچیدهای از گذشته قرار گرفته است و باید در راستای امیدآفرینی به جامعه حرکت کند.
مهدی حافظزاده افزود: تقویت امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در واحد روابط عمومی یکی از موضوعات مهم و تاثیر گذار است.
وی با بیان اینکه رسالت روابط عمومی، ایجاد رضایتمندی مردم و ایجاد نشاط و امید در جامعه است، افزود: تعامل و همکاری درون سازمانی برای تحقق اهداف فوق ضروری است.
نظرات