بررسی مشکلات و ارزیابی عملکرد روابط عمومی شهرداری منطقه ۴

بررسی مشکلات و ارزیابی عملکرد روابط عمومی شهرداری منطقه ۴

به گزارش شهریار ، چهارمین جلسه شورای سیاستگذاری روابط‌عمومی‌های شهرداری تبریز با حضور هادی مقدم‌زاده شهردار منطقه ۴ تبریز و اعضای این شورا برگزار شد.

در این نشست شهردار منطقه ۴ به اهمیت و اثرگذاری روابط عمومی در سازمان ها اشاره کرد و گفت: این واحد می‌تواند با فرهنگ سازی در سازمان، دگرگونی ایجاد کند.

او عملکرد سازمان را در گرو انعکاس روابط عمومی دانست و افزود: شهرداری به واسطه تعدی خدمات ارتباط بیشتری با شهروندان دارد.

مقدم زاده این مهم را یک فرصت مغتنم دانست و تاکید کرد: شهرداری به واسطه خدماتی که ارائه می‌کند نقش موثری در رضایتمندی عمومی دارد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با اشاره به رسانه های ارتباط جمعی اظهار کرد: روابط عمومی در فضای پیچیده‌ای از گذشته قرار گرفته است و باید در راستای امیدآفرینی به جامعه حرکت کند.


مهدی حافظ‌زاده افزود: تقویت امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در واحد روابط عمومی یکی از موضوعات مهم و تاثیر گذار است.

وی با بیان اینکه رسالت روابط عمومی، ایجاد رضایتمندی مردم و ایجاد نشاط و امید در جامعه است، افزود: تعامل و همکاری درون سازمانی برای تحقق اهداف فوق ضروری است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات