سیاست دولت در حوزه مدیریت شهری حمایت از ظرفیت محلی و تمرکززدایی از مرکز است

سیاست دولت در حوزه مدیریت شهری حمایت از ظرفیت محلی و تمرکززدایی از مرکز است

سیاست دولت در حوزه مدیریت شهری حمایت از ظرفیت محلی و تمرکززدایی از مرکز است

مدیر کل دفتر فنی و برنامه ریزی عمرانی وزارت کشور با اشاره به سیاست دولت در حوزه مدیریت شهری، گفت: تمرکز زدایی از مرکز و ظرفیت محلی سیاست دولت در حوزه مدیریت شهری است که باعث رضایتمندی مردم و انجام کار به بهترین و درست ترین نوع ممکن در هر شهر خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، وحید قربانی صبح چهارشنبه درهمایش تخصصی هم اندیشی شهرداران و دهیاران استان سمنان که با حضورنماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، شهرداران و دهیاران استان سمنان و مسوولین شهری در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی به میزبانی شهرداری شاهرود برگزار شد، افزود: شهردار و دهیاری موفق است که درامدزایی داشته و حاصل از آن را در شهریا روستا برای خدمت به مردم هزینه کند .

وی با بیان اینکه امروز کار مجاهدانه قانع کردن سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در شهر خودشان و با استفاده از ظرفیت محلی است، ابراز داشت: نگهداشت جمعیت با نگهداشت سرمایه گذاری اقتصادی اتفاق می افتد که این امر هنر مسوولان را می طلبد .

مدیر کل دفتر فنی و برنامه ریزی عمرانی وزارت کشور مقایسه مسوولان فعلی با مسوولان گذشته را در هر نهادی زمینه ساز ایجاد نارضایتی مردم دانست و تصریح داشت: در طول تاریخ شهرداری ها تا کنون از شهردارانی به نیکی یاد می کنند که مطالبات محلی را با مشارکت و همراهی مردم اجرایی نموده اند .

قربانی تنها مشکل شهرداری ها را دولتی ها برشمرد و خاطر نشان کرد: دولتی ها می خواهند شهرداری را در قالب ادارات دولتی اداره نموده و تصمیمات را به منظور اجرایی شدن از بالا به پایین ابلاغ کنند که در نهایت منجر به نارضایتی شهروندان خواهد شد .

وی دومین مشکل شهرداری ها را کوتاهی شهروندان در پرداخت عوارض به شهرداری برشمرد و اظهار داشت: شهروندی که در پرداخت عوارض خود به شهرداری کوتاهی می کند نباید انتظار خدمات دهی مطلوب از سوی شهرداری داسته باشد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات