تعویض و نوسازی تجهیزات ترافیکی در جنوب غرب تبریز

تعویض و نوسازی تجهیزات ترافیکی در جنوب غرب تبریز

به گزارش شهریار ، محمد رشتبری افزود: در راستای ایجاد امنیت ترافیکی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، شهرداری منطقه ۷ تبریز اقدام به عملیات ایمن‌سازی معابر با تعویض و نوسازی تجهیزات ترافیکی کرده است.

وی اظهار کرد: طرح های ترافیکی و نصب تجهیزات بر اساس نیازسنجی های صورت گرفته برای کنترل ترافیک و ایجاد ایمنی و پیشگیری از حوادث رانندگی و سلامتی شهروندان محترم خصوصا نقاط حادثه خیز اجرا می شود.

شهردار منطقه  با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین عوامل برای جلوگیری از تخلفات رانندگی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، وجود علائم و تابلوهای هشداردهنده در معابر سطح شهر است، افزود: علاوه بر جانمایی و نصب تابلوها و علائم ترافیکی در معابر سطح شهر، تابلوهایی که عمدتاً به واسطه شرایط جوی و به مرور زمان فرسوده می‌شوند نیز تعویض شده و این اقدامات به‌ طور مستمر در سطح شهر انجام می‌شود.

۱۲۰۰ عدد گل میخ، ۳۰ عدد بشکه، ۳۰۰ عدد سیلندر های پلاستیکی، ۲۰ عدد جدا کننده، نصب تابلوی راهنمای مسیر ۵ عدد، تعمیر تابلوی انتظامی ۲۰ عدد و تعمیر تابلوی اسامی معابر به تعداد ۱۵ عدد در راستای اجرای طرح های ترافیکی و ایجاد ایمنی در طول مسیر های اصلی توسط معاونت حمل و نقل و ترافیکی شهرداری منطقه  در طول سه ماه اول سال جاری نصب شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات