تعدد برگزاری جشن های غدیر حاصل همکاری شهرداری با گروه های فرهنگی است

تعدد برگزاری جشن های غدیر حاصل همکاری شهرداری با گروه های فرهنگی است


شهردار شاهرود با اشاره به اینکه تعدد برگزاری جشن های غدیر حاصل همکاری شهرداری با گروه های فرهنگی، موسسات و هیئات است، گفت: عید سعید غدیرحقیقت جاودانه تاریخ است که مجموعه مدیریت شهری به احترام آن درسراسر شهر برای مردم جشن برگزارنمود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری، محسن احمدی شامگاه شنبه درمراسم بزرگ جشن غدیر که در محل مجتمع گردشگری افق با حضور 12 هزار نفری مردم شاهرود برگزار شد، افزود: مدیریت شهری با توجه به نیازمردم به نشاط اجتماعی نسبت به برگزاری جشن ها در همه مناسبت ها متعهد است.

وی ابراز داشت: اگر امروز مجموعه مدیریت شهری در راستای خدمتگزاری و برگزاری محافل و برنامه ها موفق بوده است و اگر مردم در جشن ها فارغ از همه محدودیت ها و سختی ها با آرامش در کنار هم می نشینند به دلیل دینی است که شهدا بر گردن همه ما در این کشور گذاشته اند.

شهردار شاهرود وظیفه همه مسئولان و مردم را تعظیم و احترام به مقام شهدا خواند و اظهار داشت: همه ملیت ها و اقوام برای رزمندگان و شهدای خود احترام زیادی قائل هستند ما هم به یاد داشته باشیم جوانانی بین 15 تا 25 سال برای حفظ تمامیت عرضی این کشور و دفاع از ناموس خود جان شیرین خود را اهدا کردند و ما وطیفه داریم به همه آن ها تعظیم و احترام کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری در همه واحد ها مشغول ارائه خدمت به مردم شاهرود است، خاطر نشان کرد: طرح های متفاوتی در مقیاس های مختلف برای ساختن شهری آباد توسط کارکنان  زحمت کش مدیریت شهری در حال انجام است.

شایان ذکر است، شهردار شاهرود در پایان با قدردانی از همه مسئولان به ویژه اعضای شورای اسلامی شهر که دلسوزانه در مسیر خدمت در همه برهه ها قدم برداشتند و شهرداری را مورد حمایت ویژه خود قرار دادند، گفت: برای همه آن هایی که راه را برای مجموعه مدیریت شهری سخت و دشوار می کنند دعا می کنم که مسیر خود را به مسیر مردم برگردانند.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات