همزمان با افزايش كم سابقه مصرف برق؛ تعدادي از مراكز ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ؛ در پي ابلاغ استانداري تهران مبني بر ضرورت رعايت مديريت مصرف برق در بخشهاي اداري و تجاري و اطلاع رساني اين شركت به مراكز تجاري بزرگ شهر تهران مبني بر لزوم همراهي در اجراي طرح هاي مديريت بار در ساعات اوج مصرف، با نزديك شدن مصرف برق كشور به مرز 72 هزار مگاوات و به دنبال اخطارهاي مكرر داده شده، 20 مجتمع تجاري بزرگ و پرمصرف پايتخت موظف به روشن كردن مولدهاي اضطراري برق شدند.
گفتني است مشتركان همكار با توزيع برق پايتخت در ازاي انرژي توليدي توسط مولدهاي خودتامين مشمول پرداخت پاداش 1500 توماني به ازاي هر كيلووات ساعت برق توليدي خواهند بود.
كاهش روشناييهاي مازاد، حذف روشنايي در بخش هاي غيرفعال، استفاده از لامپ هاي فوق كم مصرف، تنظيم و استفاده صحيح از سامانه هاي سرمايشي و استفاده از مولدهاي برق در ساعات اوج مصرف از جمله موثرترين راهكارهاي كاهش مصرف برق در بخش تجاري است.
شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ در عين حال از تمامي مشتركان برق در شهر تهران به ويژه مشتركان تجاري درخواست دارد با حداكثر صرفه جويي در مصرف برق به مديريت بار و حفظ پايداري شبكه برق كشور كمك كنند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات