​​​​​​میزهای خدمت مساجد پایگاه خدمت رسانی و دیدار چهره به چهره با مردم است

​​​​​​میزهای خدمت مساجد پایگاه خدمت رسانی و دیدار چهره به چهره با مردم است

به گزارش شهریار ، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در این جلسه گفت: میزهای خدمت مساجد، پایگاه خدمت رسانی و دیدار چهره به چهره شورا و شهرداری با مردم است.

وی اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز با حضور در میزهای خدمت مساجد، ضمن آشنایی با مشکلات محلات مختلف، تلاش دارند تا حد امکان مسائل شهروندان را حل و فصل کنند.

شهردار تبریز با بیان اینکه رویکرد شهرداری در میزهای خدمت مساجد رفع مشکلات شهروندان است، اظهار کرد: میز خدمت در مساجد بیشتر از اینکه محفلی برای ارائه گزارش عملکرد باشد محلی برای برطرف کردن مشکلات شهروندان است چرا که رویکرد شهرداری در میز خدمت احصا و رفع مشکلات محلات است.

این جلسه با هدف ارائه خدمت به محلات و بررسی مطالبات شهروندان و ساکنان منطقه روز سه شنبه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا تشکیل شد و شهروندان ساکن در این منطقه با حضور در این برنامه مطالبات و مشکلات خود را مطرح کرده و از نزدیک راهکارهای پیشنهادی را از شهردار و اعضای شورای شهر دریافت کردند.

طی این جلسه اهالی منطقه با تشکر از پروژه‌ پل دیزل آباد که بار سنگین ترافیک را رفع کرده و همچنین نورپردازی خیابان شهید صمدی با نصب نورپرداری که به فضای مناسبی تبدیل شده است، مشکلات مختلفی در حوزه آسفالت ریزی شهرک شهید باکری، سنگفرش شدن وسط میدان گلباران و قرار دادن نیمکت در این منطقه،کمبود تابلوهای ترافیکی مسیر شهرک، جمع آوری سگ های ولگرد، مسیرگشایی خیابان صمدی، افزایش ساعات استفاده از مترو لاله، نصب تندیس شهید باکری در این منطقه، آفزایش فضای سبز را مطرح کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات