فراخوان همایش ملی بحران های زیست محیطی تالاب میقان

فراخوان همایش ملی بحران های زیست محیطی تالاب میقان

همایش ملی بحران های زیست محیطی تالاب میقان اراک با رویکرد رفع چالش های زیست محیطی این تالاب، هشتم شهریورماه امسال در اراک برگزار خواهد شد.

به گزارش «پارما» ، همایش ملی بحران های زیست محیطی تالاب میقان اراک با رویکرد رفع چالش های زیست محیطی این تالاب، هشتم شهریورماه 1402 در اراک برگزار خواهد شد.

تالاب ها به عنوان یکی از غنی ترین اکوسیستم های کره زمین دارای ارزش اکولوژیکی و زیستی فراوان هستند و بحث بحران های زیست محیطی تالاب و ارائه راهکار به منظور کاهش اثرات سو آن ها، موضوعی است که امروزه به دلیل تغییرات آب و هوایی و بحث خشکسالی ها نیازمند بررسی بیشتر است و اخذ نظر صاحبان ایده به منظور کاهش اثرات بحران ها با ایده های نوآورانه و دانش بنیان، می تواند در این زمینه راهگشا باشد.

فناورهای نوین و هوشمندسازی در بستر تالاب میقان، پایش، کنترل و کاهش آلودگی آب، هوا و خاک تالاب میقان، تنوع زیستی پوشش گیاهی و گردشگری پایدار تالاب میقان، مدیریت پسماند و پساب تالاب میقان و رسانه، آموزش و فرهنگسازی در حوزه تالاب میقان، از محورهای این همایش است.

علاقمندان به شرکت در این همایش می توانند آثار خود را تا 13 مردادماه جاری به نشانی الکترونیکی http://pubilc.markazi@doe.ir ، ارسال کنند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات