کیفیت خدمات پس از فروش رونیکس اتفاقی نیست!
برندی که توانسته در سالهای گذشته با تکیه بر تخصص، استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ساخت ابزار، شناخت نیاز بازار، نیروی انسانی متعهد و خدمات پس از فروش متمایز، نگاه مصرفکننده به ابزار را تغییر دهد خدمات پس از فروش متمایز در کنار بزرگترین بانک قطعات ابزار ایران، کیفیت خدمات رونیکس را ارتقا بخشیده است. ارسال رایگان قطعات برای نمایندگان خدمات پس از فروش در کمتر از رونیکس و بزرگترین بانک قطعات ابزار کشور با تنوع بیش از ۳۴۰۰۰ قطعه رونیکس با توجه به تنوع بینظیر محصولات خود، برای اینکه خیال مشتری را از بابت خدمات پس از فروش و تعمیر ابزار خریداری شده راحت کند، راهبرد ویژهای را به کار برده است؛ راهبردی که باعث شده تا به بزرگترین بانک قطعات ابزار ایران تبدیل شود. نمایندگان رونیکس در سراسر کشور با توجه به نیاز خود و تعداد مراجعین، میتوانند به صورت نامحدود قطعه سفارش دهند. نمایندگان خدمات پس ...
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری اخبار ساختمان
نظرات