آسفالت ریزی ۵۷۰ تنی در شریان‌های اصلی و فرعی خاوران

آسفالت ریزی ۵۷۰ تنی در شریان‌های اصلی و فرعی خاوران

به گزارش شهریار ، محمد حسین‌زاده شهردار منطقه ۹ تبریز اظهار کرد: با تلاش های عوامل حوزه فنی و عمرانی این منطقه، هفته اخیر نیز همانند هفته های گذشته، عملیات آسفالت ریزی در شریان‌های اصلی و فرعی شهرک خاوران استمرار داشته و بر این اساس، ۵۷۰ تن آسفالت در گذرهای آن توزیع شد.

حسین زاده با بیان اینکه آسفالت ریزی معابر خاوران در صدر فعالیت های عمرانی شهرداری منطقه است، تصریح کرد: احداث گذرها و همچنین اجرای عملیات آسفالت ریزی در معابر این شهرک از آن جهت حائز اهمیت است که مالکان اراضی متناسب با احداث مسیرهای جدید نسبت به ساخت و سازها اقدام می کنند و در این بین، وجود قابلیت های کم نظیر این شهرک و تامین نیازمندی های آن می تواند به توسعه و آبادانی هرچه بیشتر شرق تبریز منتج شود.

شهردار منطقه ادامه داد: بر این اساس، آسفالت اساسی در کوی دانشمند، کوچه سوم شرقی خیابان ادیب شمالی، کوچه اول شرقی و  کوچه اول غربی خیابان برهان و همچنین کوچه اول غربی خیابان معرفت جنوبی از اهم معابر آسفالت ریزی شده طی هفته اخیر است.

حسین زاده در پایان افزود: رضایتمندی شهروندان اولویت شهرداری منطقه است و بر این اساس تلاش می کنیم با برنامه ریزی‌های به موقع و صحیح و خدمات رسانی گسترده، رضایتمندی حداکثری این عزیزان را از خادمین شهر کسب کنیم .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات