آسفالت‌ریزی هفت هزار و ۷۵۵ تنی شهرداری منطقه ۱۰ طی چهار ماه اخیر

آسفالت‌ریزی هفت هزار و ۷۵۵ تنی شهرداری منطقه ۱۰ طی چهار ماه اخیر

به گزارش شهریار ، موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: با هدف ارتقای کیفی و یکدست کردن معابر، شهرداری منطقه ۱۰ از ابتدای سال جاری با آسفالت‌ریزی‌های گسترده اقدام به بهسازی معابر برای تردد آسان‌تر شهروندان و افزایش رضایتمندی عمومی کرده است.

وی با بیان اینکه آسفالت ریزی معابر اصلی یکی از دغدغه های مدیریت شهری برای بهبود کیفیت معابر است، افزود: در راستای رسیدگی به مطالبات به‌حق شهروندان، توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه از ابتدای امسال هفت هزار و ۷۵۵  تن آسفالت در نقاط مختلف سطح منطقه توزیع شده است که با آماده سازی و زیرسازی اصولی برخی معابر، آسفالت اساسی ۸۰ هزار متر مربع از این معابر با هفت هزار و ۳۰۳ تن اجرا شده و ۴۵۲ تن نیز جهت لکه گیری و ترمیم آسفالت در معابر توزیع شده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس مسیرهای خیابان باقرآباد منبع، مسیرگشایی محله شهید اسماعیلی، چهار دربندها خیابان گرو، کوی فردوس و بهرستان غربی رضوانشهر،  ۱۸ متری رجایی، کوی فرمانفرمائیان، کوچه محمدی مفتح، کوچه اسلامی خلیل آباد، کوچه های هاتف و کبیریان ششگلان، کوچه فرهنگیان شهرک ارم و برخی دیگر از معابر سطح این منطقه لکه گیری و آسفالت اساسی شدند.

زارعی میزان آسفالت مصرفی طی مدت مشابه در سال ۱۴۰۱ را  چهار هزار و ۸۶۷ تن آسفالت عنوان کرد که با رشد بیش از ۱۶۰ درصدی در سال جاری همراه بوده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات