تراکتورسازی به کمک مدیریت خدمات شهری تبریز می رود

تراکتورسازی به کمک مدیریت خدمات شهری تبریز می رود

به گزارش شهریار ، حبیبه هراتی در حاشیه بازدید و مذاکره برای نوسازی ناوگان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: تراکتورسازی ظرفیتی نه تنها برای تبریز و استان، بلکه برای کشور محسوب می شود که مجموعه شهرداری و سازمان پسماندهای شهرداری و در راس آن شهردار تبریز تاکید بر استفاده و بهره مندی از پتانسیل این مجموعه در ارائه خدمات بهینه و مطلوب به شهروندان دارند.

وی افزود: در حال حاضر خدمات شهری کلان شهر تبریز با استفاده از  ۱۷۰ دستگاه انواع خودروهای خدماتی صورت می گیرد که متاسفانه فرسوده و از عمر بالایی برخوردار بوده  و بار مالی و هزینه ای و حتی سیستمی را به شهرداری تحمیل می کنند که بر اساس تاکید شهردار تبریز تصمیم به نوسازی این ناوگان گرفته‌ایم.

هراتی با اشاره به جمع‌آوری روزانه یک هزار و ۲۰۰ تن پسماند در سطح شهرستان تبریز  اظهار داشت: تلاش داریم با ارائه برنامه های آموزشی و تشویقی در کاهش تولید پسماند، شهروندان را در این طرح مشارکت دهیم.

هراتی در این زمینه نیز خواستار بهره‌مندی از ظرفیت تراکتورسازی برای طراحی و تولید دستگاه زباله خشک کن شد.

در این بازدید مدیرعامل خودروسازان تراکتورسازی نیز با اشاره به ظرفیت های تولیدی مجموعه تحت مدیریتش گفت: در خودروسازان انواع خودروهای تجاری تولید می شود و ما آمادگی آن را داریم هر نوع خودرو با انواع کاربری که مورد نیاز شهرداری باشد تولید و در اختیار این عزیزان قرار دهیم.

سعید پناهی افزود: همه ما در هر مسندی به دنبال آرامش، آسایش و راحتی همنوعان خود هستیم در مجموعه تراکتورسازی نیز اهداف، سیاست گذاری و برنامه ریزی‌ها همگی در این راستا صورت می گیرد؛ بنابراین آمادگی هر نوع همکاری جهت رفاه حال شهروندان از کشاورز تا همه اقشار جامعه در اقصی نقاط کشور و به خصوص در شهر اولین‌ها، تبریز را داریم.

وی خاطرنشان کرد از زمان راه اندازی خط تولید خودروهای تجاری در گروه صنعتی تراکتوسازی ایران، انواع خودروهای تولیدی، با کاربری‌های مختلف در سیستم‌ها و مجموعه ها از جمله واحدهای صنعتی از صنایع تولیدی تا غذایی، شهرداری‌هاو  دیگر نهادها مورد استفاده قرار گرفته و در واقع این خودروها آزمایش‌های عملی خود را نیز پاس کرده اند.

خط تولید و مونتاژ انواع خودروهای تجاری سبک و سنگین، کشنده و ون، در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع، با سرمایه گذاری ۲هزار و ۸۰۰ میلیارد ریالی و با ظرفیت تولید ۴ هزار دستگاه طی سفر رییس جمهور و با حضور ایشان در شرکت خودروسازان دیزلی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به بهره برداری رسید.

شرکت خودروسازان دیزلی آذربایجان یکی از ۱۲ شرکت اقماری گروه صنعتی تراکتورسازی ایران است که ۸ شرکت در تبریز، ۲ شرکت در خارج از آذربایجان شرقی و ۲ شرکت در بیرون از مرزهای ایران اسلامی، بزرگترین تولید کننده ماشین آلات کشاورزی و تراکتور از ۳۵ تا ۱۵۰ اسب بخار در کشور است که در حال حاضر ۹۹ درصد نیاز کشاورزان کشور به تراکتور را تامین و بالغ بر ۴۵ میلیون دلار ارز آوری طی سال گذشته از محل صادرات انواع تراکتور، موتور، قطعات ریخته  برای کشور داشته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات