رضایت شهروندان اولویت کاری سازمان حملونقل و ترافیک شهرداری قزوین
به گزارش روابط عمومی سازمان حملونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛مجتبی جانی گفت:درخواستهای ثبتشده شهروندان در سامانه 137 در تیرماه سال جاری 89 مورد بوده که به بیش از 80 مورد آن رسیدگی و 9 مورد آن نیز در حال پیگیری و در دست اقدام میباشد.
وی در ادامه بیان کرد: در راستای افزایش رضایت شهروندان و رفاه حال آنان؛ رسیدگی و پاسخگویی به درخواستهای شهروندان در سامانه 137 بهطور روزانه و مستمر در اولویت کاری سازمان قرار دارد.
انتهای پیام/
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات