تملک باغ چلبی با ۳۲ هزار مترمربع تا پایان مهر ۱۴۰۲/ ۵۰ هکتار از اراضی عون‌بن‌علی تملک می‌شود

تملک باغ چلبی با ۳۲ هزار مترمربع تا پایان مهر ۱۴۰۲/ ۵۰ هکتار از اراضی عون‌بن‌علی تملک می‌شود

به گزارش شهریار ، حمید شاهوردی پیش از ظهر امروز در نخستین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: ۱۶ هزار و ۳۲۰ مترمربع از باغ چلبی طی سال‌های گذشته تملک شده و در نظر داریم تا پایان مهر سال جاری ۱۶ هزار مترمربع باقیمانده را نیز تملک و برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای فضای سبز در اختیار ستاد قرار دهیم.

وی افزود: توافق با مالکان  و وراث قانونی باغ چلبی صورت گرفته و اقدامات اولیه برای تملک ۱۶ هزارمترمربع باقیمانده از این پارک آغاز شده است.

شاهوردی با اشاره به اعتبار مورد نیاز برای تملک باغ چلبی اعلام کرد: ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای تملک ۱۶ هزار مترمربع باقیمانده از باغ چلبی مورد نیاز است که با هزینه‌کرد آن در مجموعه شهرداری تبریز ۳۵۰ میلیارد تومان برای تملک این باغ هزینه می‌کند.

وی همچنین از احداث پارک‌های جدید محله‌ای در سطح منطقه ۱ شهرداری تبریز نیز خبر داد و گفت: سالن مادر و کودک پارک و پارک افسران با ۷ هزار و ۵۰۰، پارک بیلانکوه با ۱۵۰۰ مترمربع و پارک شهدای لاله با ۴ هزار ۷۰۰ مترمربع مساحت، به عنوان پروژه‌های جدید حوزه فضای سبز منطقه ۱ در سال جاری اجرایی می‌شود.

شهردار منطقه ۱ تبریز همچنین از تملک ۵۰ هکتار از اراضی پیرامون مجموعه تفرجگاهی عون‌بن‌علی در راستای توسعه فضای سبز این مجموعه خبر داد.

نخستین نشست از سلسله نشست‌ های خبری پایگاه خبری شهریار با مدیران شهرداری تبریز در سال جاری، صبح امروز با حضور حمید شاهوردی، شهردار منطقه ۱ تبریز برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات