پیام تبریک مجموعه مدیریت شهری مبارکه به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مجموعه مدیریت شهری مبارکه به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در پیامی فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را تبریک گفتند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ

روز خبرنگار فرصت مغتنمی است تا از تلاش‌ها و زحمات خستگی‌ناپذیر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه قلم در انعکاس مطلوب رویدادها و اخبار جامعه قدردانی کنیم .

بدون شک دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان پیشگامان توسعه آگاهی که با بکارگیری مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، قابل تقدیر است .

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و رسانه، به خصوص شهید والامقام خبرنگار فرهیخته خبرگزاری جمهوری اسلامی، شهید محمود صارمی این روز بزرگ را به تمامی خبرنگاران کشور عزیزمان به ویژه خبرنگاران متعهّد، پرتلاش و خلّاق شهرستان مبارکه تبریک عرض نموده و ضمن قدردانی از خدمات صورت گرفته در راستای تنویر افکار عمومی و تعامل گسترده با مجموعه مدیریت شهری مبارکه ، از خداوند متعال توفیق روزافزون این عزیزان را در راه خدمت به ایران اسلامی مسألت می‌نماییم .

محمد مهدی احمدی - شهردار
رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه


لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات