اجرای ۶۳ برنامه فرهنگی و ورزشی تا نیمه اول مرداد ۱۴۰۲

اجرای ۶۳ برنامه فرهنگی و ورزشی تا نیمه اول مرداد ۱۴۰۲

به گزارش شهریار ، حمید شاهوردی صبح امروز در نخستین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: ۶۳ برنامه فرهنگی و ورزشی در قالب پیوست فرهنگی بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز و بر اساس برنامه‌ریزی قبلی تا نیمه اول مرداد سال جاری اجرایی شده است.

وی افزود: شهر دوستدار کودک، نمایشگاه صنایع دستی بانوان بی‌سرپرست، برنامه‌های مذهبی و معنوی با محوریت بیش از ۶۰ مسجد در سطح حوزه، کارگاه‌های سلامت با موضوعات شهروندی، جشنواره‌ای ورزشی و جشنواره‌های مردمی در اعیاد و سوگواری‌ها عناوین برنامه‌هایی هستند که با هماهنگی سازمان فرهنگی و هنری و شرکت ورزشی باشگاه شهرداری تبریز انجام شده است.

شاهوردی خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی شهرداری منطقه ۱ تبریز مطابق جدول برنامه‌ریزی شده برای ۵۲ هفته سال، در ماه‌های آتی نیز اجرایی می‌شود.

وی یادآور شد: بودجه فرهنگی و ورزشی شهرداری منطقه ۱ تبریز در سال جاری ۲۵ میلیارد تومان است که ۱۵ میلیارد تومان آن بودجه فرهنگی و ۱۰ میلیارد تومان دیگر بودجه ورزشی شهرداری منطقه در سال جاری است.

شهردار منطقه ۱ تبریز با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی احداث ساختمان ورزش شهرداری تبریز نیز گفت: شهرداری منطقه ۱ تبریز معین و کارفرمای پروژه ساختمان ورزش شهرداری تبریز است که توسط سازمان عمران شهرداری اجرایی می‌شود.

شاهوردی ادامه داد:  ۱۵ مهر سال جاری روزشمار تکمیل ساختمان ورزش شهرداری تبریز است که تلاش داریم در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

وی در تشریح عملیات عمرانی احداث دو فرهنگسرا در سال جاری اظهار کرد: پروژه فرهنگسرای آرامستان ملک با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در حال احداث بوده و  فرهنگسرای چندمنظوره شهدای لاله از دیگر پروژه های منطقه است که تا کنون بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان هزینه صرف شده است

نخستین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز صبح امروز با حضور حمید شاهوردی، شهردار منطقه ۱ تبریز برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات