مدیر فرهنگسرای بزرگ الغدیر شهرداری تبریز منصوب شد

مدیر فرهنگسرای بزرگ الغدیر شهرداری تبریز منصوب شد

به گزارش شهریار ، در جلسه هیات امنا فرهنگسرای الغدیر همزمان با ابلاغ و اجرایی شدن ساختار جدید سازمانی مستقل، مدیر این مجموعه انتخاب و معرفی شد.

فرهنگسرای بزرگ الغدیر پس از ابلاغ مصوبه شورای اسلامی شهر تبریز مبنی بر فعالیت به صورت مجموعه مستقل فرهنگی، هنری، اجتماعی با ساختار جدید مدیریتی پس از طی مراحل قانونی دوران فعالیتی جدید را آغاز کرده است.

فعالیت فرهنگسرای الغدیر پیش از این بصورت یک مجموعه ذیل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز بوده که در دوران شهرداری یعقوب هوشیار امکان فعالیت مستقل و بصورت یک مرکز و مجموعه مستقل فرهنگی، هنری و اجتماعی را یافته است.

حمید شاهوردی رئیس هیات امنای این مجموعه، حکم ابلاغ رامین سلطانی را به عنوان مدیر ابلاغ کرده و بر حمایت هیات امنا از مدیر انتخابی فرهنگسرای الغدیر در جهت اجرای برنامه‌های فاخر و مطلوب فرهنگی هنری تاکید کرد.

رامین سلطانی پیش از این مدیر مجتمع فرهنگی هنری دکتر مبین، عضو هیئت تشخیص سازمان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز، مدیر فرهنگی و روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز، مسئول تبلیغات محیطی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز را در کارنامه خود داشته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات