پروژه های شهرداری منطقه ۲ تبریز با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد

پروژه های شهرداری منطقه ۲ تبریز با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد

به گزارش شهریار ، موسی علی‌پور زنوزی در برنامه زنده تلویزیونی تبریزیم حضور یافته و به تشریح آخرین وضعیت پروژه های در حال اجرا شهرداری منطقه ۲ پرداخت.

وی با اعلام اینکه طبق تاکید شهردار تبریز برای اتمام پروژه ها بر اساس بودجه ۱۴۰۲؛ تمامی پروژه های عمرانی، ورزشی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ تا پایان امسال به بهره برداری می رسد گفت: مهمترین این پروژه ها مجموعه فرهنگ و رسانه شهرک رجائی شهر در ۲۴ هزار مترمربع مساحت عرصه است که در شش طبقه در حال احداث است و برای استفاده اصحاب رسانه تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

شهردار منطقه ۲ همچنین از تکمیل عملیات عمرانی پارک موزه دفاع مقدس تا هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال استاندارد کوی دادگستری، زمین والیبال و زمین بسکتبال سه نفره و سالن ورزشی چاوان نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

علی‌پور همچنین در مورد پروژه های فرهنگی این منطقه همچون اختصاص خانه مادر و کودک با آموزش های مختلف برای کودکان نیز توضیحاتی ارائه کرد و گفت: این مجموعه به طور همزمان به آموزش مادران و کودکان خواهد پرداخت.

شهردار منطقه ۲ درباره سایر فعالیت های این منطقه در سال ۱۴۰۲ گفت: بازپیرائی جاده ائل گلی با ایجاد پیاده راه مناسب در ضلع شرقی مسیر، راه اندازی نمایشگاه روباز و نورپردازی مناسب در این مسیر، تکمیل نورپردازی پل کابلی، ایجاد کافه کتاب برای بررسی و نقد کتاب های مختلف در شهرک زعفرانیه، هرس و جوانسازی درختان سطح حوزه منطقه و... از سایر مواردی است که در برنامه کاری سال ۱۴۰۲ منطقه ۲ قرار گرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات