استاندار اصفهان در پایان سفر به مبارکه ؛ ۹۴ مصوبه لازم‌الاجرا به منظور توسعه و آبادانی شهرستان مبارکه

استاندار اصفهان در پایان سفر به مبارکه ؛ ۹۴ مصوبه لازم‌الاجرا به منظور توسعه و آبادانی شهرستان مبارکه

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در پایان شورای اداری مشترک استان و شهرستان مبارکه در جمع خبرنگاران، گفت: بیست‌وسومین سفر شهرستانی شورای اداری استان از ۵ صبح امروز با بازدید از واحد‌های صنعتی، پروژه‌های عمرانی و زیرساختی و طرح نهضت ملی مسکن شهرستان مبارکه آغاز شد.

وی ادامه داد: در این سفر چند جلسه اساسی در شهرستان از جمله ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرستان مبارکه با محوریت معاون هماهنگی امور اقتصادی و با حضور فعالان اقتصادی شهرستان برگزار شد.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این جلسه ۳۴ پرونده فعالین اقتصادی شهرستان به صورت اختصاصی و ۵ پرونده عمومی شهرستان در حوزه تکمیل زیرساخت‌های صنعتی و اقتصادی بررسی و به تصویب رسید.

دکتر مرتضوی خاطرنشان کرد: همچنین جلسه‌ای در حوزه عمرانی، زیرساختی و زیربنایی شهرستان مبارکه با محوریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور شهرداران، بخشداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان مبارکه تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه نیز ۳۴ مصوبه در حوزه زیرساختی و عمرانی شهرستان به تأیید و تصویب رسید.

استاندار اصفهان گفت: ملاقات مردمی نیز با حضور مدیریت استان و مدیران کل در محل فرمانداری شهرستان مبارکه انجام شد و توانستیم با ۸۳ نفر از مردم شهرستان بدون واسطه دیدار و گفتگو کنیم.

دکتر مرتضوی عنوان کرد: نشست با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان نیز برگزار و مطالب مفید و راهگشایی در حوزه شهرستان و استان توسط مؤثرین شهرستان بیان شد.

وی متذکر شد: در نهایت جلسه مشترک شورای اداری شهرستان تشکیل و طی آن مجموعاً ۹۴ مصوبه در حوزه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، زیرساختی و … به تأیید و تصویب رسید.

استاندار اصفهان ادامه داد: همچنین دیدار با خانواده شهدای شهرستان نیز در این سفر صورت گرفت، امیدوارم با پیگیری فرماندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی مصوبات این سفر به بهترین نحو اجرایی شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات