ساماندهی و رسیدگی به وضعیت عمومی فضاهای سبز مسیر مهرانه‌رود

ساماندهی و رسیدگی به وضعیت عمومی فضاهای سبز مسیر مهرانه‌رود

به گزارش شهریار ، سیامک آسیایی در  بازدید از روند فعالیت‌های انجام یافته حوزه فضای سبز در مسیر چایکنار تصریح کرد: مسیر چایکنار یکی از مسیرهای مهم و پرتردد تبریز به شمار می‌رود و نگهداری مطلوب و با نشاط فضای سبز در این محدوده و ایجاد زیبایی‌های بصری در آن از اولویت‌های کاری حوزه سیما، منظر و فضای سبز است.

وی با اشاره به وجود فضاهای سبز طولی زیبا در مسیر چایکنار و داخل مهرانه رود و اهمیت و نقش آن در تلطیف هوای شهر تبریز، بر رسیدگی به وضعیت کلی و عمومی فضاهای سبز این مسیر تاکید کرد.

آسیایی در بازدید خود از مسیر چایکنار بر آبیاری منظم و برنامه‌ریزی شده، حذف شاخه‌های خشک درختان، هرس و فرم‌دهی پیراکانتاها و ژونی پروسها، تکمیل کاشت ارقام ردیفی، برداشت خاک اضافی و نظافت کامل معابر دسترسی و نیز سمپاشی مرحله سوم درختان نارون برای کنترل و مدیریت آفت سوسک برگ‌خوار نارون در این مسیر تاکید کرد.

رسیدگی به وضعیت کلی و عمومی فضاهای سبز مسیر مهرانه رود با ابلاغ آیتم‌های مورد نظر در حال انجام است و به طور روزانه فعالیت‌های انجام یافته در این مسیر توسط دستگاه نظارت سازمان سیما، منظر و فضای سبز رصد و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات