دیدار شهردار تبریز با خانواده شهیدان والامقام «جلیل عظیم‌نسب سرخابی» و «زلفعلی وطن‌دوست»

دیدار شهردار تبریز با خانواده شهیدان والامقام «جلیل عظیم‌نسب سرخابی» و «زلفعلی وطن‌دوست»

به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار عصر امروز به همراه یاسین بجانی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده معظم شهیدان والامقام جلیل عظیم‌نسب سرخابی  و زلفعلی وطن‌دوست دیدار و گفتگو کرد.

هوشیار در این دیدارهای جداگانه با اشاره به جایگاه والای خانواده شهدا در جامعه گفت: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم می داند همه ظرفیت های خود را در جهت معرفی تک تک شهدای والامقام به نسل جوانان و همچنین گرامیداشت خانواده معظم آنان به کار گیرد.

وی در این دو دیدار خانواده‌های شهداء را از ارزشمندترین سرمایه‌های معنوی نظام برشمرده و گفت: خانواده‌های شهداء را باید الگوی صبر و استقامت در مقابل تحمل مشکلات خود بدانیم و یاد بگیریم که این عزیزان با تحمل چه سختی‌هایی و هجرانی خم به اَبرو نیاورده و پرصلابت پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستادند.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: یقین داریم به برکت خون پربرکت شهدا و مجاهدت‌های آنها در راه حفظ استقلال و کیان کشور و دین مقدس اسلام، مسیر رشد و توسعه جامعه هموار بوده و تنها با همان تفکر انقلابی و جهادی می‌توان قله‌های ترقی را یکی پس از دیگری پیمود.

وی یادآور شد: بنده به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده  شهدای والامقام حضور می یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده های شهدا حضور یابند.

شهردار تبریز تاکید کرد: بر این باوریم که خانواده شهدا نور و چراغ هر محفلی هستند و باید تا می توانیم از برکات حضورشان بهره بگیریم و قدردانی خود را از فداکاری و صبوری این عزیزان اعلام کنیم.

وی افزود: این دیدار فرصتی برای زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطره کسانی است که در شرایط سخت جان خود را تسلیم اسلام و میهن عزیزمان کردند و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و استمرار راه آنها، وظیفه‌ای شرعی و ملی است.

در پایان، شهردار تبریز با اهدا لوح هایی جداگانه از خانواده شهیدان والامقام جلیل عظیم‌نسب سرخابی  و زلفعلی وطن‌دوست قدردانی کرد.

بسیجی شهید جلیل‌ عظیم‌نسب سرخابی متولد اول فروردین سال ۱۳۴۱ در تبریز در تاریخ بیستم آذر سال ۱۳۶۰ در عملیات گیلان‌غرب به فیض شهادت رسید.

شهید زلفعلی وطن‌دوست متولد اول فروردین سال ۱۳۱۲ در اهر در تاریخ هفتم اسفند سال ۱۳۶۲ در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات