فاطمه منعمی خواستار تسریع در پرداخت کمک هزینه مهد کودک به کارکنان مشمول شد

فاطمه منعمی خواستار تسریع در پرداخت کمک هزینه مهد کودک به کارکنان مشمول شد



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ فاطمه منعمی در حاشیه کمیسیون برنامه و بودجه و نیروی انسانی اظهار داشت : با بررسی های به عمل آمده و پیرو بازدید ها و جلسات متعدد به علت عدم سهولت دسترسی کارکنان به محل های پیشنهادی و همچنین محدودیت در پذیرش فرزندان کارکنان مشمول ، مقرر شد در راستای عدالت و در چارچوب سیاست های شورای اسلامی شهر و همچنین توجه به سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی در خصوص جوانی جمعیت هزینه استفاده از مهد های کودک به صورت نقدی و در قالب کمک هزینه به کارکنان مشمول پرداخت شود .

وی افزود: همه مادران شاغل دارای فرزند زیر ۶ سال و همچنین پدران شاغلی که همسران خود را از دست داده اند و دارای فرزند زیر ۶ سال هستند نیز شامل دریافت کمک هزینه مهد کودک خواهند شد .

رئیس کمیته بانوان ،کودک و خانواده اذعان کرد: در خصوص مادرانی که در مرخصی زایمان به سر می برند و یا از دور کاری استفاده می کنند پس از پایان این دوره امکان دریافت برایشان میسر خواهد بود.

منعمی در پایان از همه افرادی که در اجرایی شدن این تبصره تلاش نمودند تشکر کرد و بیان کرد: اجرای سیاست های شورای شهر یکی از تکالیفی است که شهرداری می بایست در انجام درست آن با اراده و مصمم باشد.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر کرج

    منبع خبر

    شورای شهر کرج

    شورای شهر کرج یک شورای شهر در شهر کرج می باشد

      نظرات